بازیگر «رضا شاه»: از بچگی بازیگری را دوست داشتم +عکس

کد خبر: 612638

اولین و مهم ترین خصیصه برای هر کاری٬ انگیزه و شوق و اشتیاق است.وقتی علاقه در میان باشد٬ فرد موفق می شود.توانایی این حرفه٬ باید در وجود بازیگر باشد و عاشقانه کارش را دوست داشته باشد.

بازیگر «رضا شاه»: از بچگی بازیگری را دوست داشتم +عکس
ایران آنلاین: جعفر دهقان٬ بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص معیار و ملاک جوانان تازه کار در عرصه ی بازیگری گفت: اگر علاقه مند واقعی به این عرصه باشد٬ مطمئنا می تواند در این عرصه موفق عمل کند.در عین داشتن علاقه٬ باید یکسری از توانایی هارا به طور آکادمیک و یکسری دیگر را هم در حین کار کسب کند.امکانات و شرایط محیطی فرد هم باعث پیشرفت عملکرد او می شود.
جعفر دهقان
دهقان همچنین پیرامون موانع راه برای ورود جوانان به حیطه بازیگری اظهار داشت:در این راه٬ موانع بسیاری وجود دارد که اگر علاقه واقعی به کار وجود داشته باشد٬ فرد تمام این موانع را خیلی سریع کنار می زند و با انگیزه به سمت هدف حرکت می کند. وی پیرامون انتخاب بازیگری در گذشته تصریح کرد:من اگر به گذشته باز گردم٬ باز هم بازیگری را انتخاب می کنم. من از بچگی این رشته را دوست داشتم با علاقه فیلم هارا نگاه می کردم و خودم را جای شخصیت های فیلم می گذاشتم و نقش را بازی می کردم. بازیگر فیلم سینمایی«شیوع» در خصوص معیار و ملاک انتخاب نقش هایش در فیلم یا سریال اظهار داشت:در ابتدا آنچه برای من اهمیت دارد٬ فیلم نامه است.و در مرحله بعد شخصیتی است که قرار است بازی کنم٬ یعنی باید ان نقش را دوست داشته باشم و با کار های قبلی من متفاوت باشد و در مرحله آخر هم کارگردان و عوامل فیلمسازی برایم اهمیت دارد. بازیگر فیلم سینمایی «یتیم خانه ایران» درباره فعالیت در عرصه سینما و تلویزیون تصریح کرد: برای من فعالیت در هرکدام از این عرصه ها تفاوتی ندارد.در هرجا کار خوب و ارزشمندی تولید شود٬ من در آن ایفای نقش می کنم. دهقان در پایان در خصوص گزیده کار شدنش گفت: در حال حاضر به علت شرایط خاصی که در سینما و تلویزیون وجود دارد٬ هم من و هم یکسری از بازیگران کم کار شده اند و این مسئله برای اکثر بازیگران اتفاق افتاده است.ما منتظریم کارهای خوب و ارزشمندی شروع شود تا تمام ما بازیگران٬ جذب کار بشویم.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد