توضیحات بنیامین درباره جنجال شعر «سلام بمبئی»

کد خبر: 607572

بازیگر «سلام بمبئی» از تجربه اولین بازی خود در یک فیلم میلیاردی گفت.

خبرگزاری تسنیم: این روزها فیلم «سلام بمبئی» بر پرده سینما با استقبال بالایی مواجه شد که با حضور عوامل چهره توانست به این موفقیت برسد. یکی از این عوامل، بازی بنیامین بهادری در این فیلم است که برای اولین بار این خواننده بازیگری را تجربه کرده است. به این بهانه خبرنگارحوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفتگویی انجام داده که در ادامه می‌خوانید: با وجود اینکه تجربه خاصی در سینما نداشتید چی شد که برای بازی در فیلم «سلام بمبئی» همکاری کردید؟ پیشنهادی بود که شد و پس از بررسی‌های مختلف آن را پذیرفتیم. من در همه تصمیمات زندگی‌ام عمدتا تمام زوایا را می‌سنجم و این تصمیم هم برای من همین مصداق را داشت. سعی کردم همه جوانب آن را بسنجم و بعد وارد شوم. حالا اینکه در ادامه چه چیزی پیش خواهد آمد، باید در گذر زمان درباره آن تصمیم گرفت. قبل از بازی در این فیلم فضای سینما چقدر برای شما جدی بود و بعد از اولین تجربه بازیگری هم تغییری کرد؟ راستش قبل از ورود به این حوزه چندان بازیگری را جدی نمی‌دیدم. ولی امروز کمی با جسارت بیشتری می‌توانم درباره آن فکر کنم. هر چند هنوز هم حوزه اصلی من موسیقی است. آیا بازی شما در این فیلم به دنیای خوانندگی شما کمک خواهد کرد؟ عالم هنر از یک نوع پیوستگی مداوم برخوردار است که هر حوزه‌ای می‌تواند به نسبت میزان همه گیری اجتماعی، روی شخصیت هنری و اجتماعی هر آرتیستی کمک کند. من احساس می‌کنم که موسیقی و بازیگری دو شخصیت مجزا از زندگی هنری من هستند. هر کدام ایدئولوژی و مسیر خاص خود را دارند و به مرور باید به تکامل برسند. دنیای بازیگری سخت‌تره یا خوانندگی؟ هر کدام سختی‌های خاص خودش را دارد. البته برای من خوانندگی قطعا راحت‌تر است. چون سالها در این حوزه فعالیت کرده‌ام و سینما ناشناخته‌هایی هنوز در پس ذهن من دارد که به مرور در حال آشنا شدن با آنها هستم. شعری که برای «سلام بمبئی» خواندید بازخورد جالبی از سوی مردم به همراه داشت و باعث شد هشتگ‌هایی هم در فضای مجازی نوشته شود، در قسمتی از این شعر آمده که «من دارم نفس نمی‌کشم» این بخش نسبت به قسمت‌‎های دیگر شعر مورد توجه بوده و هشتگ‌هایی هم درست شد. آیا در این قسمت و یا حرف‌هایی که در شعر گفته شده نیت خاصی نهفته است؟ ترانه این شعر بر اساس برخی جریان‌های فیلم نامه نوشته شده است و اصولا در این قبیل مواقع نمی‌توان موضوعات شخصی را در جریان اثر دخیل کرد. عمده نظر من در آثاری که برای «سلام بمبئی» خوانده شده است، صرفا در مسیر و جهت فیلمنامه بود.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

نیازمندیها

تازه های سایت