«سینما آینده» یادآوری خاطرات دهه ۷۰ است

کد خبر: 498547

معاون تولید و پشتیبانی فنی انجمن سینمای جوانان ایران درباره راه‌اندازی پاتوق فیلم کوتاه «سینما آینده» بیان کرد که این پاتوق محفلی برای فیلمسازان است که می‌توانند دور هم جمع شده و گفتگو کنند.

خبرگزاری مهر: آرش رصافی با اشاره به افتتاح پاتوق «سینما آینده» از روز یکشنبه ۱۶ اسفندماه گفت: «سینما آینده» پاتوقی برای نمایش فیلم های کوتاه است. تجربه نشان داده است که نمایش فیلم های کوتاه به شکل محفلی بهتر جواب می دهد و در همین راستا انجمن سینمای جوانان ایران این پاتوق را راه اندازی می کند.
وی ادامه داد: پیش از این یک تجربه قبلی در دهه ۷۰ در سینما فلسطین با همین عنوان «سینما آینده» رخ داده بود و اقدام کنونی به نوعی یادآوری خاطرات آن دوره است.
معاون تولید و پشتیبانی فنی انجمن سینمای جوانان ایران با اشاره به اهداف راه اندازی پاتوق «سینما آینده» توضیح داد: فیلم کوتاه مخاطب خاص دارد و اکران عمومی پاسخگوی آن نیست، بهترین راه برای دیده شدن فیلم کوتاه شکل گیری پاتوق است تا دوستداران و فیلمسازان در این پاتوق دور هم جمع شوند و با هم گفتگو کنند. همچنین در این پاتوق و در زمان نمایش فیلم مدیران انجمن سینمای جوانان نیز حضور دارند و فیلمسازان می توانند با آنها صحبت کنند.
رصافی با اشاره به شروع فعالیت های این پاتوق اظهار کرد: شروع فعالیت های ما با فیلم های تولیدی و موفق انجمن است و روز یکشنبه ۱۶ اسفندماه در افتتاحیه این پاتوق نمایش فیلم کوتاه «از طرف آنها» ساخته سعید روستایی را خواهیم داشت و از او هم تقدیر می شود. همچنین دو فیلم کوتاه خارجی نیز نمایش داده خواهد شد.
وی در پایان درباره چگونگی فعالیت های این پاتوق یادآور شد: برای سال آینده یک برنامه ریزی طولانی مدت خواهیم داشت و به تدریج فیلم هایی را که قرار است نمایش داده شوند، اعلام می کنیم. برنامه نمایش فیلم ها در پاتوق «سینما آینده» تنها به فیلم های انجمن سینمای جوانان منحصر نخواهد بود و از فیلم های کوتاهِ موفق بیرون از انجمن نیز بهره می گیریم.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد