اولین همایش ملی هیأت های فعال در عرصه اربعین

کد خبر: 463157

اولین همایش ملی هیأت‌های فعال در عرصه اربعین با حضور مدیران بیش از سیصد هیأت فعال در عرصه پیاده روی اربعین از سراسر کشور در شهر مقدس قم برگزار خواهد شد.

اولین همایش ملی هیأت های فعال در عرصه اربعین
فردانیوز: اولین همایش ملی هیأت‌های فعال در عرصه اربعین، پنجشنبه و جمعه، بیست و یکم و بیست و دوم آبان ماه در قم برگزار خواهد ‌شد.

به گزارش روابط عمومی جامعه ایمانی مشعر، اولین همایش ملی هیأت‌های فعال در عرصه اربعین با حضور مدیران بیش از سیصد هیأت فعال در عرصه پیاده روی اربعین از سراسر کشور در شهر مقدس قم برگزار خواهد شد.

اولین همایش ملی هیأت های فعال در عرصه اربعین

این همایش که به همت جامعه ایمانی مشعر برگزار می‌شود، پنجشنبه و جمعه، بیست و یکم و بیست و دوم آبان ماه با سخنرانی حجج اسلام و المسلمین علیرضا پناهیان، مرتضی آقاتهرانی، سید هاشم الحیدری، داوود صالحی و آقایان حاج حسین یکتا و سعید قاسمی برگزار می‌شود. در این همایش قرار است سخنرانان با موضوعات «پیاده‌روی اربعین و گفتمان انقلاب اسلامی»، «پیاده‌روی اربعین و هیأت تراز انقلاب اسلامی»، «مدیریت بحران اربعین»، «بستر عظیم تربیتی پیاده‌روی اربعین»، «پیاده‌روی اربعین در امتداد ظهور» و... به سخنرانی بپردازند.

شرکت‌کنندگان در این همایش، شام پنجشنبه، میهمان هيأت شباب الامام الخمینی(ره) خواهند بود. در این هیأت حجت الاسلام و المسلمین کاشانی به سخنرانی خواهند پرداخت.

غیر از کمیسیون‌های تخصصی و حضور در هیأت شباب الامام الخمینی؛ تقدیر از فعالان پیاده‌روی اربعین، برپایی نمایشگاه تخصصی اربعین، اهداي «بسته محتوایی اربعین» و صدور بیانیه برخی از حاشيه‌هاي پنجمین همايش هيأت‌هاي محوري و برگزيده کشور خواهد بود. برای تهیه «بیانیه هیأت‌های فعال در عرصه اربعین»، ضمن رصد و بررسی و تحلیل فضای جامعه و نقاط قوت و ضعف و فرصت‌ها و تهدیدهای پیشِ روی پیاده‌روی اربعین حسینی؛ محورهای آن از کارشناسان و شرکت‌کنندگان در همایش فراخوان، بررسی و جمع‌بندی خواهد شد.

گفتنی است «جامعه ایمانی مشعر» حلقه‌ای دوستانه برای حضور هیأت‌های کشور عزیزمان است که با پیوستن روزافزون هیأت‌های حسینی می‌رود تا محفلی بزرگ برای همدلی و هم‌سویی همه هیأت‌های سراسر کشور باشد. مهم‌ترین تأثیر این جامعه بزرگ ایمانی، ایجاد فرصت‌های یکسان برای تمام هیأت‌ها در سراسر کشور است که امکان پیشرفت کمی و کیفی هم افزایی و نزدیک شدن هر چه بیشتر همه اعضا را برای نیل به جایگاه هیأت تراز انقلاب اسلامی فراهم می‌کند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد