منافع مشترک تروریست ها در تخریب اماکن مقدس

کد خبر: 438799

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: خاستگاه داعش و رژیم صهیونیستی در آتش‌زدن مسجدالاقصی تا تخریب اماکن مقدس توسط داعش در عراق و سوریه یکسان است و این خاستگاه همان پایگاه صهیونیسم محسوب می‌شود.

منافع مشترک تروریست ها در تخریب اماکن مقدس
سرویس فرهنگی فردا - محمدصالح جوکار عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفت‌وگو با فردا درباره اهداف صهیونیست‌ها از آتش زدن مسجدالاقصی و تکرار مسجدسوزی توسط داعش عراق و سوریه گفت: این نکته را باید باور داشت که خاستگاه داعش و رژیم صهیونیستی یکی است و این خاستگاه نیز در واقع همان پایگاه صهیونیسم است.

وی با اشاره به اینکه صهیونیست‌ها یک دولت تروریستی هستند که بر پایه تفکر اشتباه یهود تحریف‌شده پایه‌گذاری شده و امروز داعش هم پیرو همین تفکر حرکت می‌کند، توضیح داد:‌ پایه تفکرات داعش ملغمه‌ای از تفکر وهابیت و صهیونیست است لذا نگاهشان این است که ادامه‌دهنده راه صهیونیسم جهانی در منطقه باشند.

جوکار در ادامه یادآور شد: بنابراین تمامی تروریست‌ها این روزها منافع مشترکی با هم دارند و مشخصاً داعش در تلاش است تا محیط امنیتی خوبی برای صهونیست‌ها در منطقه فراهم کند و در واقع نقش حفاظتی و امنیتی برای رژیم صهیونیستی دارد و تلاش دارد یک انحراف عقیدتی و سیاسی در منطقه ایجاد کند.

وی در با ارائه پیشنهاداتی برای برپایی روز جهانی مسجد در کشورهای منطقه و به ویژه ایران گفت: برای حمایت از مکان‌های مذهبی همچون مساجد در مجلس مصوبه‌ای به تصویب رسیده است و این خود نقطه آغازی برای پویایی مساجد است.

جوکار با بیان اینکه مساجد به عنوان محیط‌های فرهنگی در انقلاب اسلامی ایران شناخته می‌شود و پایه‌گذاران اصلی انقلاب به شمار می‌روند، افزود: مساجد نقش مهمی در جامعه دارند و باید تلاش شود تا همیشه سرزنده و پویا و شاد باشند تا برای جوانان قدرت جذب داشته باشند.

وی افزود: بنابراین مساجد باید محوری برای حضور همه مردم ما باشد و نقش اصلی که مساجد از صدر اسلام ایفا کرده تا به امروز ادامه پیدا کند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد