رونمایی از نرم‎افزار«شبکه اجتماعی شمسه»

کد خبر: 404188

نرم افزار ایرانی «شبکه اجتماعی شمسه» که یک که نرم افزار ویژه تلفن های همراه ( با سیستم عامل اندروید) است به دست جوانان نخبه شناسایی شده در جشنواره های شمسه، ساخته شده و رقیب نرم افزارهای ارتباطی خارجی به شمار می رود، رونمایی شد.

ستاد خبری جشنواره شمسه: مرادعلی امین وند، مسئول واحد فناوری جشنواره آئینی، فرهنگی، هنری و تجسمی شمسه با اشاره به چگونگی ساخت نرم افزار ارتباطی موبایلی شمسه اظهار داشت: در شرایطی که شبکه‌های اجتماعی در کشور از شبکه های موبایلی خارجی با مرکزیت سروری خارجی اشباع شده و مدیریت اطلاعات از کشورهای غربی صورت می پذیرد ورود شبکه موبایلی شمسه لازم و ضروری دیده شد؛ شبکه ای که با برنامه ریزی ایرانی، داخلی و توانمندی سرور در داخل کشور و نیز محتوای سالم و فرهنگی وارد عرصه مجازی شده تا مورد استفاده عموم مردم قرار بگیرد.

امین‌وند ویژگی های نرم افزار شبکه موبایلی شمسه را رفع دغدغه های فرهنگی و نیز تغییرات مدیریت فرهنگی دانست.

وی در ادامه گفت: این برنامه به صورت رایگان در اختیار عموم جامعه است و مردم می توانند برای دریافت این برنامه به شماره 100030303 و با مراجعه به سایت www.sham3.ir اطلاعات لازم را دریافت و برای دانلود و نصب این برنامه اقدام کنند.

مسئول واحد فناوری جشنواره شمسه در ادامه ضمن تاکید بر امنیت بالای شبکه موبایلی شمسه، اهداف پیش روی این نرم افزار را تولید محتوای سالم و فرهنگی در راستای خودکفایی و ابزارهای ارتباطی دانست.

به گفته وی، شبکه اجتماعی شمسه با حمایت و پشتیبانی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و ستاد مجموعه جشنواره های شمسه طراحی و ساخته شده است.

امین وند همچنین از طراحی و ساخت یک نرم افزار دیگر به نام «شمسه پیک» sham3pic خبر داد که نرم افزاری مخصوص عکاسی و انتشار عکس است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد