ضرغامی:برنامه‌ای برای بعدازصداوسیماندارم

کد خبر: 367327

رئیس سازمان صداوسیما گفت: کار در حوزه صداوسیما به قدری مهم و حساس است که تا لحظه آخر باید متوجه آن بود و هنوز برای بعد از حضور در صداوسیما برنامه‌ریزی نکرده‌ام.

فارس: رئیس سازمان صداوسیما گفت: کار در حوزه صداوسیما به قدری مهم و حساس است که تا لحظه آخر باید متوجه آن بود و هنوز برای بعد از حضور در صداوسیما برنامه‌ریزی نکرده‌ام .

« سید عزت الله ضرغامی» درباره سمت و مسئولیت بعدی خود پس از اتمام دوره ریاستش بر سازمان صداوسیما گفت: من مهم‌ترین رسالت خود را در این می‌بینم که از تمام ثانیه ها و دقایق دوره مدیریتی که در آن قرار داریم نهایت استفاده را بکنم و معتقدم آن قدر کار در این دوره می‌توان انجام داد که دیگر به هیچ چیز دیگری بعد از این دوره نباید فکر کرد .

وی ادامه داد: واقعیت این است که من به هیچ چیز فکر نمی‌کنم و برنامه‌ریزی ندارم تا روز آخر . معتقدم که جایگاهی که رسانه ملی دارد و تاثیرگذاری که شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی دارند، با هیچ چیز قابل مقایسه نیست و به همین دلیل همه دنبال آن هستند و می‌خواهند بدانند که چه کسی می‌آید و چه کسی می‌رود و از 4 سال قبل برای این سمت گمانه‌زنی می‌کنند. تنها دلیلش همین اهمیتی است که گفتم . بخصوص در این سالهای پر فراز و نشیب کشور و بخصوص در دوره انتخابات و مسائل مهم سیاسی، فرهنگی کشور. جایگاه رسانه ملی در سال‌های اخیر در سطح جهانی مشخص است و به همین دلیل فکر می‌کنم این حوزه به قدری اهمیت دارد و کار در آن حساس و دشوار است که تا دقیقه آخر نمی‌توان به موضوع دیگری فکر کرد .

وی درباره شیرین‌ترین اتفاقی که دوره مدیریتش روی داده نیز گفت: باید روی این موضوع فکر کنم .

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد