5راهکاراساسی‌برای‌دینی‌کردن‌خانواده‌ها

کد خبر: 307493

حجت‌الاسلام زهتاب گفت: برای دینی کردن هر چه بیشتر خانواده‌ها ۵ راهکار اساسی وجود دارد.

فارس: حجت‌الاسلام عبدالرحیم زهتاب عصر امروز در جمع نفرات برتر سی و دومین دوره از مسابقات قرآن کریم وزارت دفاع منطقه اصفهان، اظهار داشت: هدف از برگزاری چنین برنامه‌هایی آشنایی هر چه بیشتر با مفاهیم و مضامین عالی قرآنی است.

وی بیان داشت: آشنایی بیشتر با معارف قرآنی و اسلامی سبب دینی شدن خانواده و اسلامی شدن سبک‌های زندگی است.

وی تصریح کرد:خانواده‌های خود را خانواده‌های دینی قرار دهید چرا که اگر خانواده دینی شد، به تعبیر مولای متقیان علی (ع) جایگاه خانواده بهشت می‌شود.

زهتاب با اشاره به اینکه افزایش آمار طلا و بداخلاقی‌ها در جامعه نشان از زوری جامعه از سبک زندگی اسلامی و مفاهیم قرآنی و سنت نبوی است.

وی در ادامه 5 راهکار را برای دینی کردن خانواده‌ها بیان کرد.

اولین راهکار حضور در جلسات دینی و مذهبی است، راهکار دوم حضور و استفاده از کالاهای مفید دینی در بطن زندگی است.

معاون تبلیغات و روابط ‌عمومی وزارت دفاع ابراز کرد: استفاده از کتاب مفاتیح‌الحیات در کنار مفاتیح‌الجنان یکی از محصولات فرهنگی دینی است که باید مورد استفاده جدی خانواده‌ها باشد.

وی عنوان کرد: راهکار سوم شبه‌زدایی از خانواده است، که نیاز ورود جدی کارشناسان و متخصصان را در این باب می‌طلبد.

زهتاب در ادامه تأکید کرد: برای دینی کردن خانواده‌های خودمان کنترل رفت و آمد راهکار چهارم است خانواده‌ها باید با توجه به شرایط پیچیده اجتماعی امروز بر روی رفت و آمد‌های فرزندان بیشتر کنترل داشته باشند.

وی اظهار داشت: راهکار پنجم برای دینی کردن خانواده‌ها ترویج حاکمیت قرآن، نماز، اذان و معارف اسلامی است.

معاون تبلیغات و روابط ‌عمومی وزارت دفاع در توصیه‌ای به جوانان حاضر در جلسه گفت: طبق روایات و احادیث چنانچه فردی در نوجوانی و جوانی با قرآن آشنا و تربیت شود معارف عالی قرآنی با خون و جان آن آمیخته خواهد شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد