دست نوشته آنیلی بعدازخواندن قرآن/عکس

کد خبر: 301490

از این (آیات) واضح است که آخرین پیامبر (سلام بر او) محمد [ص] است، زیرا که آخرین قوانین الله است که به زمین قبل از روز جزا (قضاوت جهانی) نازل شده و خواهد شد. بنابراین بعد از اسلام دین جدیدی نخواهد آمد.

دست نوشته آنیلی بعدازخواندن قرآن/عکس
فارس: شهید ادواردو آنیلی (هشام عزیز) تنها وارث ثروتی بود که شاید بتوان گفت درآمدش سر به فلک می‌کشید. با این ثروت ادواردو قرار نبود کار کند و تنها می‌توانست کل عمرش را به بهترین شکلی که یک آدم می توانست در قرن 20 بگذارند سپری کند. خانواده آنیلی در دورترین افق‌های ذهنی خود هم نمی‌توانست بربتابد که سرنوشت تنها پسرشان چه می‌شود و تقدیر چه عاقبتی را برای او رقم خواهد زد. ادواردو اگر چه جوانی سر به زیر و آرام بود اما کسی نمی توانست به عمق وجود او پی ببرد. او بدون هیچ سر و صدایی به تحصیل در رشته ادیان و فلسفه شرق پرداخت و آنجا برای اولین بار با دینی به نام اسلام آشنا شد. آنیلی پسر که در محیطی با دین مسیحیت رشد کرده بود اما صدای اسلام برایش نوای دیگری داشت. فرصت مطالعه در مورد اسلام را از خود دریغ نکرد و هرچه جلوتر می‌رفت تشنه تر می‌شد. بالاخره لحظه ای که قرار بود فرا رسید و لطف خدا شامل این بنده اش شد. ادواردو پس از تحقیقات فراوان اسلام آورد و شهادتین را خواند. او بعد از مسلمان شد به طرز مشکوکی به شهادت رسید تا اسلام آوردن او پوشیده بماند اما خدا می‌خواست که نامش جاودانه و پرآوازه شود.
دستخط شهید اداوردو آنیلی(هشام عزیز)
اداوردو یا همان هشام بعد از خواندن آیاتی از قرآن قلم به دست گرفت و نوشت: از این (آیات) واضح است که آخرین پیامبر (سلام بر او) محمد [ص] است، زیرا که آخرین قوانین الله است که به زمین قبل از روز جزا (قضاوت جهانی) نازل شده و خواهد شد. بنابراین بعد از اسلام دین جدیدی نخواهد آمد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد