مقامات افغان دانشجوی دانشگاه ایران/عکس

کد خبر: 279488

11 تن از اساتید وکارمندان عالی‌رتبه ارگان‌های دولتی هرات در غرب افغانستان موافقت دولت مرکزی برای ادامه تحصیل در ایران را کسب کردند.

مقامات افغان دانشجوی دانشگاه ایران/عکس
فارس: تعدادی از مقامات و کارمندان ادارات دولتی هرات، با موافقت دولت مرکزی برای ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد مشغول به تحصیل شدند. 11 تن از اساتید وکارمندان عالی‌رتبه ارگان‌های دولتی هرات در غرب افغانستان موافقت دولت مرکزی برای ادامه تحصیل در ایران را کسب کردند. این مقامات و اساتید افغان برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد اسلامی شعبه مشهد ثبت‌نام کرده‌اند.
«محمد سلیم ترکی» شهردار هرات، «غلام‌محمد رحمانی» رئیس دادگستری، «گل‌آقا جمشید» مدیر استانداری هرات، «محمدابراهیم فروزش»، «میرویس فضلی» و «محمد عالم عتیق» اساتید دانشگاه به همراه تعدادی از کارمندان دولتی هرات از جمله افرادی هستند که دولت مرکزی موافقت کرده است تا در ایران و دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد به ادامه تحصیل بپردازند. گل‌آقا جمشیدی که در مقطع کارشناسی حقوق و علوم سیاسی دانشجو است به خبرنگار دفتر منطقه‌ای خبرگزاری فارس گفت: این افراد با موافقت دولت کابل و همکاری نمایندگی سیاسی ایران در هرات وارد عرصه ارتقای سطح علمی خود در دانشگاه‌های ایران شده‌اند. در مدت 15روز این افراد باید 3 روز درجلسه درس دانشگاه حضور داشته باشند در این دوره تحصیلی تمامی هزینه‌ها توسط متقاضیان پرداخته شده‌ است. این نخستین باری است که مقامات دولتی مخصوصاً مقامات دولتی ولایت هرات توانسته‌اند وارد میدان ارتقای سطح علمی شوند. این اقدام دولت کابل می‌تواند باعث ارتقای سطح علمی کارمندان و مقامات دولتی در افغانستان شده و به آنها در ارائه بهتر خدمات کمک کند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد