بينندگان، بازيگران نقش اول فيلمها مي‌شوند!

کد خبر: 144179

با استفاده از فناوري طراحي شده، در فيلم‌ها، بينندگان با دستيابي به تمركز ذهني بالا يا آرامش در بخش‌هاي مهم پلات - كه با حسگر در هدست به اندازه‌گيري الگوهاي فعاليت الكتريكي در مغز مي‌پردازد - مي‌توانند به نتايج مثبت يا دلخواه، دست پيدا كنند.

ایسنا: فناوري جديد «Myndplay» از اين پس به شما اين اجازه را خواهد داد تا با ذهن و امواج مغزي خود، فيلم‌ها و پايان آنها را كنترل كنيد. Myndplay يك دستگاه پخش رسانه‌اي چند سكويي است كه از يك هدست براي انتخاب الگوهاي امواج مغزي مرتبط با حالات مختلف مغزي استفاده مي‌كند و براساس خوانش‌هاي مختلف، مسير فيلم را به جهات مطلوب تغيير داده و پايانهاي مختلفي را خواهد ساخت. تصور كنيد مي‌توانستيد پايان فيلم تايتانيك را تغيير دهيد يا مل‌گيبسون از زير تيغ جلاد در شجاع‌دل بگريزد! با استفاده از فناوري طراحي شده، در فيلم‌ها، بينندگان با دستيابي به تمركز ذهني بالا يا آرامش در بخش‌هاي مهم پلات - كه با حسگر در هدست به اندازه‌گيري الگوهاي فعاليت الكتريكي در مغز مي‌پردازد - مي‌توانند به نتايج مثبت يا دلخواه، دست پيدا كنند. اين تجربه چيزي بين تماشاي فيلم و بازي با يك بازي ويديويي است. در حال حاضر دو فيلم كوتاه تعاملي براي تماشا در كامپيوتر براي آن دسته از افرادي كه از هدست‌هاي 79 پوندي و برنامه پخش ويديوي Myndplay برخوردارند در بازار وجود دارد. نگلوله سرگردان» يكي از اين فيلمهاست كه ‌شخصيت اول فيلم بايد براي جلوگيري از كشته‌شدن در مجموعه‌اي از برخوردها، در دنياي زيرين لندن خونسرد باقي بماند. دستگاه Myndplay قرار است در نمايشگاه گجت‌شو در بيرمنگهام انگليس به همراه سه فيلم كوتاه با موضوعات ترور، سرقت از بانك و يك فيلم بر اساس يك شخصيت افسانه‌اي اسكاتلندي كه از قدرت‌هاي ماورايي برخوردار است، به نمايش گذاشته شود. تعاملات بين ميليونها سلول عصبي در مغز، منجر به توليد سيگنال‌هاي الكتريكي كوچكي مي‌شود. حالات مختلف ذهني يا گونه‌هاي فكر منجر به توليد الگوهاي الكتريكي خاص مي‌شود كه با حسگرهاي موج‌نگار مغز انتخاب مي‌شوند. هدست‌هاي موج‌نگار مغز كه در سيستم‌هاي ويديويي تعاملي بكار مي‌روند توسط شركت نورواسكاي ساخته شده كه بيشتر براي بازي‌هاي ويديويي و برنامه‌هاي آموزشي كاربرد دارد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

نیازمندیها

تازه های سایت