جزئیات تشییع و تدفین استاد محمد علی بهمنی در بندرعباس

کد خبر: 1312092

جزئیات تشییع و تدفین استاد محمد علی بهمنی در بندرعباس اعلام شد جزئیات تشییع و تدفین استاد محمد علی بهمنی در بندرعباس اعلام شد بندرعباس-معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: مراسم تشییع و تدفین استاد محمدعلی بهمنی روز سه شنبه از ساعت ۸:۳۰ دقیقه در بندرعباس برگزار می‌شود. به گزارش خبرگزاری مهر، احسان کامرانی اظهار کرد: مقدمات برگزاری باشکوه و درخور شأن مراسم تشییع و تدفین مهیا است و همه دستگاه‌های آمادگی کامل دارند که میزبان شایسته‌ای باشند برای پیکر استاد و میهمانانی که از سراسر ایران و جای جای هرمزگان به بندرعباس خواهند آمد. وی افزود: پیکر استاد شامگاه یکشنبه ۱۱ شهریور با استقبال رسمی مسئولان استان وارد بندرعباس خواهد شد و روز سه شنبه صبح ساعت ۸/۳۰ با حضور مردم فرهنگ‌مدار هرمزگان، دوستداران و شاگردان استاد و میهمانان ویژه تشییع می‌شود. رئیس ستاد برگزاری مراسم در خصوص مسیر تشییع پیکر استاد محمدعلی بهمنی توضیح داد: در حوالی ساحل از پشت استانداری هرمزگان تا ضلع جنوبی تالار شهید آوینی بندرعباس آئین وداع و تشییع برگزار می‌شود.

جزئیات تشییع و تدفین استاد محمد علی بهمنی در بندرعباس

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: مراسم تشییع و تدفین استاد محمدعلی بهمنی روز سه شنبه از ساعت ۸:۳۰ دقیقه در بندرعباس برگزار می‌شود.

به گزارش مهر، احسان کامرانی اظهار کرد: مقدمات برگزاری باشکوه و درخور شأن مراسم تشییع و تدفین مهیا است و همه دستگاه‌های آمادگی کامل دارند که میزبان شایسته‌ای باشند برای پیکر استاد و میهمانانی که از سراسر ایران و جای جای هرمزگان به بندرعباس خواهند آمد.

وی افزود: پیکر استاد شامگاه یکشنبه ۱۱ شهریور با استقبال رسمی مسئولان استان وارد بندرعباس خواهد شد و روز سه شنبه صبح ساعت ۸/۳۰ با حضور مردم فرهنگ‌مدار هرمزگان، دوستداران و شاگردان استاد و میهمانان ویژه تشییع می‌شود.

رئیس ستاد برگزاری مراسم در خصوص مسیر تشییع پیکر استاد محمدعلی بهمنی توضیح داد: در حوالی ساحل از پشت استانداری هرمزگان تا ضلع جنوبی تالار شهید آوینی بندرعباس آئین وداع و تشییع برگزار می‌شود.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد