استاندار تهران: مسافران نوروزی داوطلب تست کرونا شوند +فیلم

کد خبر: 1058502

استاندار تهران گفت: متاسفانه مراجعه سرپایی به بیمارستان‌ها و بستری‌ها و مرگ و میر ناشی از بیماری کرونا افزایش یافته است.

استاندار تهران: مسافران نوروزی داوطلب تست کرونا شوند +فیلم

خبرگزاری ایلنا: استاندار تهران گفت: متاسفانه مراجعه سرپایی به بیمارستان‌ها و بستری‌ها و مرگ و میر ناشی از بیماری کرونا افزایش یافته است.

 انوشیروان محسنی بندپی در نشست فوق العاده ستاد مقابله با بیماری کرونای استان تهران گفت: با توجه به پیش‌بینی‌هایی که شده بود در ایام نوروز با کاهش فاصله گذاری اجتماعی و تردد‌های بین شهر‌ها و شهرستان‌های استان‌های دیگر مواجه شدیم که شیوه نامه‌های بهداشتی رعایت نشد و در مدیریت بیماری، شرایط خوبی نداریم و به غیر از استان خوزستان، در بقیه استان‌ها و شهر‌ها وارد موج چهارم شیوع کرونا می‌شویم.

وی گفت: با توجه به تراکم جمعیت و مسافرت‌هایی که صورت گرفت وارد موج چهارم می‌شویم و این جلسه را نیز برای ارائه چند دستورالعمل با هدف شکستن موج شیوع ویروس کرونا در دستور کار قرار داده ایم.

استاندار تهران افزود: رعایت شیوه نامه‌ها و رنگ بندی شهرستان‌های استان تهران ضروری است و باید مطابق با رنگ بندی شهر و استان تهران عمل کنیم و حضور کارمندان و حضور در مراکز خرید و مکان‌های پرجمعیت باید همراه با رعایت دستور العمل‌ها باشد.

وی با بیان اینکه هیچ راهی بجز رعایت شیوه نامه‌ها و دستور العمل‌های مصوبات ستاد ملی نداریم، گفت: در بحث واکسیناسیون نیز انتظار داشتیم که در این ایام پوشش‌ها بیشتر شود، اما برخی از کشور‌ها که تعهد کرده بودند و حتی پول واکسن‌ها را دریافت کرده بودند در بحث تامین واکسن و تعهد به تعهدات خود عمل نکردند که امیدواریم در بحث تامین واکسیناسیون نیز اقدامات خوبی صورت گیرد.

بندپی افزود: هدف ما بررسی وضع شهرستان‌ها و تشدید نظارت است تا بتوانیم موج چهارم شیوع بیماری کرونا را مدیریت کنیم.

 

حجم ویدیو: 3.32M | مدت زمان ویدیو: 00:00:46 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد