تصمیم جدید برای خودرو‌های فاقد معاینه فنی

کد خبر: 892222

استاندار تهران از اجرای طرح جریمه خودرو‌های فاقد معاینه فنی در تمام شهر‌های این استان در آینده خبر داد و گفت: این طرح به طور آزمایشی به مدت ۲ ماه در اسلامشهر اجرا می‌شود.

تصمیم جدید برای خودرو‌های فاقد معاینه فنی

خبرگزاری مهر: محمد حسین مقیمی بعد از ظهر یکشنبه و در حاشیه جلسه شورای ترافیک استان تهران طی سخنانی در خصوص مصوبات این جلسه در جمع تعدادی از خبرنگاران گفت: دستور کار جلسه امروز اجرای طرح معاینه فنی خودرو‌ها و ثبت پلاک خودرو‌های فاقد معاینه فنی از طریق دوربین‌های شهری در شهرستان اسلامشهر بود، که طی مصوبه این جلسه طرح ثبت جریمه خودرو‌های فاقد معاینه فنی طی ۲ ماه به طور آزمایشی و ارشادی در اسلامشهر اجرایی می‌شود.

وی گفت: در این مدت با همکاری شهرداری اسلامشهر جرائم ارشادی به اطلاع صاحبان خودرو می‌رسد.

رییس شورای ترافیک استان تهران ادامه داد: پلیس راهور از طریق پیامک به صاحبان خودرو‌های فاقد معاینه فنی اجرای سراسری و قطعی طرح پس از دو ماه را اطلاع رسانی کند.

وی افزود: مصوب شد، پس از انجام مطالعات اولیه اجرای طرح معاینه فنی خودرو‌ها در همه شهر‌های استان تهران نهایی شود، که با آماده سازی زیرساخت‌ها در شهر‌های استان و پس از اخذ مجوز از وزارت کشور و مصوبه شورای ترافیک استان، پلاک خودرو‌های فاقد معاینه فنی در همه شهر‌های استان تهران ثبت و جریمه می‌شوند.

مقیمی گفت: راه اندازی ایستگاه مترو واوان در اسلامشهر از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

بر اساس این گزارش و به گفته حسین طلا، شهردار اسلامشهر، این شهر آمادگی زیرساختی برای تعبیه دوربین‌های شهری ثبت پلاک‌های فاقد معاینه فنی را دارد و این آمادگی طی دو ماه اجرای طرح برای تنفس قطعی می‌شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد