انتظارِ زیاد ما از آقای نجفی!

کد خبر: 791374

حالا هم که ویدئوی رقص و آواز زنان در جلوی شهردار تهران و آقایان دیگر منتشر شده که آقای نجفی تا آخر برنامه نشسته و هیچ تذکر و اعتراض و توبیخی نکرده است و رکورد جدیدی در مرز‌های بی‌حیایی در جمهوری اسلامی به‌جا گذاشته است.

انتظارِ زیاد ما از آقای نجفی!
سرویس اجتماعی فردا: - کارگران خط ۶ متروی تهران درست از روز روی‌کار آمدن نجفی حقوق خود را دریافت نکرده‌اند. نیروی انتظامی در پاسخ به درخواست شهرداری تهران برای برخورد با معترضان گفته است: خب حقوق آن‌ها را بدهید که مشکل حل شود!
- چند روز بعد از روی کار آمدن نجفی، حرکت قطار‌ها به سمت فرودگاه امام خمینی لغو شد و در داخل قطار‌های مترو، روی آن مسیر را با چسب سفید پوشاندند!
- چند روز بعد از روی کار آمدن نجفی، قطار تهران - کرج سرویس روز‌های جمعه خود را تا اطلاع ثانوی (یعنی الی یومنا هذا) لغو کرد و مسافرانِ روز‌های جمعه برای رفت و برگشت به کرج و ایستگاه‌های مربوط باید با سواری ایاب و ذهاب داشته باشند.
- چند روز بعد از روی کار آمدن نجفی در شهرداری تهران، برخی نشریات تخصصی وابسته به مؤسسه همشهری مثل همشهری اقتصاد، همشهری دیپلماتیک، همشهری ماه و خردنامه تعطیل شدند و انتشار همشهری پایداری هم فعلاً متوقف شده است. حالا هم که ویدئوی رقص و آواز زنان در جلوی شهردار تهران و آقایان دیگر منتشر شده که آقای نجفی تا آخر برنامه نشسته و هیچ تذکر و اعتراض و توبیخی نکرده است و رکورد جدیدی در مرز‌های بی‌حیایی در جمهوری اسلامی به‌جا گذاشته است. داشتم فکر می‌کردم کسی که در عرض هفت ماه این‌همه عملکرد منفی و عقب‌گرد داشته است، در ادامه چه‌ها «نخواهد کرد».
می‌شود یک خواهش از شورای محترم شهر و لیست امید و گوینده «تَکرار می‌کنم» داشت که از آقای نجفی بخواهند زحمت نکشد و به خودش هیچ تکانی ندهد و کاری هم نکند؛ فقط لطف بفرماید دستاورد‌های فراوان و متعدد ۱۲ سال گذشته شهرداری تهران را حفظ کند. خیلی هم آقاست!
منبع: کانال تلگرامی تقی دژکام
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد