دستپاچگی نجفی برای شهردار شدن

کد خبر: 716694

جلسه امروز شورای شهر امروز کانون اتفاقات خبرسازی بود، از انتخاب سلیمی برای سرپرستی شهرداری تهران تا تماس تلفنی با محسن هاشمی برای توقف در انتخاب سرپرست.

137 آنلاین: اگرچه این چند روز حرف و حدیثهای زیادی درباره انتخاب شهردار و صدر حکم از سوی وزارت کشور بود و گمانه زنی های زیادی صورت گرفت اما امروز این موضوع همچنان ادامه دارد.
پس از انتخاب سلیمی از سوی شورای شهر به عنوان سرپرست شهرداری محسن هاشمی رییس شورای شهر اعلام کرد:" آقای نجفی پشت تلفن گفتند حكم سليمی را نزنيد! ممكن است همين امروز تاييد حكم من بيايد." س از آن بود که رسانه ها اعلام کردند: حکم نجفی برای شهرداری تهران صادر شد علی‌رغم معرفی مصطفی سلیمی به عنوان سرپرستف دقایقی پیش حکم نجفی برای حضور در شهرداری تهران از سوی وزیر کشور صادر شد عجیب اینکه لحظاتی بعد خبرگزاری دولتی ایرنا تیتر زد: "صدور حکم شهردار تهران تکذیب شد" علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران اخبار منتشر شده در مورد صدور حکم انتصاب نجفی به سمت شهرداری تهران را تکذیب کرد:لحظاتی پیش با وزارت کشور تماس گرفتم، خبر منتشر در مورد صدور حکم انتصاب محمدعلی نجفی صحت ندارد. روند قانونی صدور حکم انتصاب شهردار تهران درحال انجام است. 5روز از فعالیت شورای جدید می گذرد اما شهر تهران شهردار ندارد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد