بارش باران در محور کرج-چالوس

کد خبر: 459327

رییس پلیس‌راه استان البرز با اعلام لغزنده بودن محور کرج - چالوس به علت بارندگی، گفت: داشتن زنجیر چرخ برای رانندگان الزامی است.

مهر: سرهنگ رضا اکبری با اعلام وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی استان، اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در محورهای استان ازجمله محور کرج - چالوس و آزادراه تهران - کرج - قزوین روان و عادی است .

وی در ادامه با اعلام اینکه در برخی نقاط از محور کرج - چالوس شاهد بارندگی هستیم، گفت: همراه داشتن زنجیر چرخ برای تردد در این محور الزامی است و پلیس‌راه از تردد خودرو بدون زنجیر چرخ جلوگیری می‌کند .

اکبری به محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته اشاره کرد و گفت: تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۶ آبان ماه تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۸ آبان ماه از محور کرج - چالوس و بالعکس ممنوع است.

اعلام محدودیت‌های ترافیکی محور کرج - چالوس

به گفته رییس پلیس‌راه البرز در زمان اعمال محدودیت‌های ترافیکی تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس ممنوع می‌شود.

اکبری تردد انواع وسیله نقلیه را از ساعت ۱۴ روز جمعه ۸ آبان ماه تا ساعت ۲۴ همان روز از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع اعلام کرد و گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز جمعه ۸ آبان ماه تا ساعت ۲۴ همان روز از ۱۵کیلومتری جنوب مرزن آباد «دزدبن» به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه می‌شود .

رییس پلیس راه استان البرز در پایان از همه رانندگان خواست با حفظ آرامش و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی سفری ایمن را برای خود رقم بزنند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها