چگونه هزینه های طراحی سایت را مدیریت کنیم؟

کد خبر: 1097736
چگونه هزینه های طراحی سایت را مدیریت کنیم؟

داشتن وب سایت حرفه ای عنصر مهم و کلیدی برای بازاریابی هر کسب و کاری به شمار می رود . چرا که امروزه افراد اولین جایی که در آن خدمات و یا محصولاتی را جستجو می کنند ، گوگل است. حال اگر کسب و کاری یک وب سایت قدیمی داشته باشد و یا اصلا سایتی نداشته باشد، تعداد زیادی از مشتری های خود را از دست می دهد. با این وجود هنوز هم کسب و کار هایی هستند که یا وب سایت ندارند و یا وب سایت آن ها قابلیت تبدیل بازدید کننده به مشتری را ندارد. این کسب و کار ها معمولا به دو دسته تقسیم می شوند. دسته اول افرادی هستند که هنوز اهمیت وب سایت را برای کسب و کار خود درک نکرده اند و نمی خواهند هیچ اقدامی برای طراحی سایت کنند و دسته دوم هم افرادی هستند که می خواهند یک سایت حرفه ای داشته باشند اما نگران هزینه های طراحی سایت هستند و نمی دانند ای کار را از کجا شروع کنند. اگر از آن دسته افرادی هستید که به دنبال طراحی یک وب سایت حرفه ای اما با هزینه متناسب هستید ، این مقاله را تا انتها بخوانید تا با راهکارهای کاهش هزینه طراحی سایت آشنا شوید.

 

7 راهکار هایی برای کاهش هزینه طراحی سایت

هزینه طراحی سایت یک قیمت ثابت نیست و بر اساس عواملی که یک سایت را تشکیل می دهند ، مشخص می شود. به عبارت دیگر طراحی سایت از بخش های مختلفی چون طراحی ظاهر سایت ، نوع CMS سایت ، تعداد صفحات سایت و ... تشکیل شده است که همه این ها می تواند در تعیین هزینه طراحی سایت تاثیر بگذارند. پس برای کاهش هزینه طراحی سایت باید روی این عوامل تمرکز کنیم و تا جایی که می توانیم هزینه طراحی سایت را کاهش دهیم. در ادامه مقاله 7 راهکار برای کاهش هزینه طراحی سایت به شما معرفی می کنیم تا شما بتوانید با مدیریت هزینه های خود یک سایت با امکانات مورد نیاز خود طراحی کنید.

ایده ها و اهداف خود را به طور واضح بیان کنید.

سایت ها با اهداف بسیاری طراحی می شوند. یکی از مهم ترین اهداف طراحی سایت رسیدن به درآمد بیش تر است. اما این هدف به تنهایی کافی نیست . شما باید تمام اهداف و ایده هایی که برای طراحی سایت خود دارید را روی برگه ای یادداشت کنید و ایده خود را به طور واضح و روشن با طراح سایت خود در میان بگذارید. این کار باعث می شود تا طراح سایت شما با ایده کامل و واضح سایت شما را طراحی کند و نیازی به طراحی مجدد سایت شما نباشد. علاوه بر این زمان طراحی سایت شما و در نتیجه هزینه طراحی سایت کاهش می یابد.

نوع کسب و کار خدماتی را که می خواهید به طور کامل توضیح دهید.

کسب و کار شما یک عنصر کلیدی در تعیین قیمت طراحی سایت شما می باشد. پس اگر صاحب یک کسب و کار هستید و می خواهید برای آن سایت طراحی کنید ، به شما پیشنهاد می کنیم تا مورد سایت های همکار تحقیق کنید و ببینید چه مواردی را در سایت خود به کار برده و توانسته اند تا نظر مشتریان را به خود جلب کنند. علاوه بر این نوع کسب و کار ، خدمات و محصولات سایت را برای طراحی سایت خود توضیح دهید تا طراح سایت نمونه کارهای مشابه را به شما نشان دهد و تصمیم گیری و انتخاب را برای شما آسان تر کند. برای مثال اگر صاحب یک شرکت هستید و قصد طراحی وب سایت شرکتی را دارید . در ابتدا باید اهداف خود از طراحی سایت برای شرکت خود را معین کنید.

نوع CMS  سایت خود را مشخص کنید.

سایت ها به دو روش طراحی می شوند. در اولین روش ، طراحی سایت به صورت اختصاصی و با استفاده از زبان های برنامه نویسی از صفر تا صد پیاده سازی می شود. در این روش برای طراحی سایت از یک تیم برای طراحی سایت شما استفاده می شود که طراحی ui/ux  سایت ، طراحی فرانت اند و بک اند سایت را بر عهده دارند. در نتیجه واضح است که هزینه و زمان طراحی سایت در این روش افزایش پیدا می کند. اما در روش دوم ، از سیستم های مدیریت محتوا یا CMS که یک سیستم نرم افزاری است معروف ترین آن ها طراحی  وب سایت وردپرس است استفاده می شود. CMS  ها دارای یک پنل مدیریتی هستند و با استفاده از آن می توان بدون نیاز به کدنویسی به طراحی سایت پرداخت. در این روش هزینه و زمان طراحی سایت به نسبت روش قبل کاهش پیدا می کند. اما نکته ای که باید در نظر بگیریم این است که باید قبل از آن قابلیت ها و نوع کسب و کارتان را مشخص کنید.

تصاویر سایت خود را به طور بهینه انتخاب کنید.

تصاویر سایت یکی از بخش هایی است که مخاطبان سایت در نگاه اول با آن ارتباط برقرار می کنند. پس بهتر است از تصاویر با کیفیت و متناسب با کسب و کار خود در سایت استفاده کنید. به همین خاطر می توانید یک عکاس را استخدام کرده تا از محصولات و خدمات شما تصاویر با کیفیت تهیه کند اما شما می توانید برای کم کردن هزینه طراحی سایت ، می توانید خودنان تصاویر سایت را تهیه کنید. برای این کار می توانید از سایت هایی که تصاویر رایگان ارائه می دهند ، تصاویر سایت را تهیه کنید. برای تصاویر محصولات و یا شخصی از کسب و کارتان ، می توانید با دوربین و یا حتی گوشی تلفن همراه تصاویر با کیفیت تهیه کنید. به همین راحتی می توانید هزینه های این قسمت را حذف کنید.

تولید محتوای سایت را بر عهده بگیرید.

محتوای سایت می تواند متنی ، تصویری ، صوتی و یا ویدئویی باشد. شما می توانید از انواع مختلف محتوا در وب سایت خود استفاده کنید اما این نکته را باید در نظر بگیرید که تولید محتوا نقش مؤثری در تعیین هزینه طراحی سایت شما دارد.

752

اگر وقت کافی دارید می توانید تولید محتوای سایت را خودتان انجام دهید. این کار دو مزیت برای شما به همراه می آورد. اولین مزیت آن نوشتن محتوای تخصصی توسط خود شماست. شما بهتر از هر کسی با کسب و کارتان و خدمات و محصولاتی که ارائه می دهید، آشنایی دارید. پس بهتر از هر کس دیگری هم می توانید در مورد آن ها توضیح دهید. دومین مزیت آن هم کاهش هزینه های طراحی سایت است. چرا که دیگر نمی خواهید هزینه ای بابت تولید محتوای سایت پرداخت کنید. اما اگر وقت آن را ندارید باید کمی تولید محتوا ساده تر گرفته و برای شروع کار قید تولید محتوای اختصاصی را بزنید و کمتر از محتواهای تصویری و ویدئویی استفاده کنید.

با طراح سایت خود در مورد هزینه طراحی سایت صحبت کنید.

یکی از مهم ترین کارهایی که می توانید برای مدیریت هزینه های خود انجام دهید این است که با طراح سایت خود در مورد امکانات مورد نیاز خود صحبت کنید و در این مورد از او کمک بخواهید. طراح سایت با توجه به بودجه و اهداف شما برای طراحی سایت سعی می کند گزینه هایی را به شما پیشنهاد دهد که در عین حفظ کیفیت سایت و پیاده سازی امکانات مورد نیاز ، هزینه های شما را تا حد زیادی کاهش دهد.

برای اضافه کردن قابلیت جدید بودجه و نیاز خود را بررسی کنید.

برای مدیریت هزینه های خود باید هزینه مشخصی را برای طراحی سایت خود در نظر می گیرند و یا طراح سایت خود در مورد  قابلیت های مورد نیاز خود صحبت کنید.  اما اگر طراح سایت قابلیت جدیدی را پیشنهاد دهد و یا بعدا حس کنید که این قابلیت را نیاز دارید و باید به سایت اضافه کنید ، باید جوانب آن را نیز در نظر داشته باشید که آیا اضافه کردن این قابلیت به سایت ضروری است ؟ و یا اصافه کردن این قابلیت هزینه طراحی سایت را تا چه میزان افزایش می دهد؟ اگر بتوانید به این سوالات جواب قانع کننده ای بدهید و کاربردی بودن این قابلیت برای شما مشخص شود، می توانید با طراح سایت خود در مورد پیاده سازی آن صحبت کنید.

753

نتیجه گیری

در این مقاله سعی کردیم تا شما را با راهکارهایی که می تواند هزینه طراحی سایت شما را کاهش دهد آشنا کنیم. اگر شما قصد راه اندازی سایت برای کسب و کار خود را دارید می توانید با جستجوی " قیمت طراحی ویستا " ، علاوه بر آشنایی با عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت ، نمونه کار ها و قیمت طراحی سایت برای کسب و کار خود را دیده و آن را با خدمات و قیمت شرکت های دیگر مقایسه کنید. شرکت نرم افزاری ویستا ، یکی از شرکت های برتر در زمینه طراحی سایت و اپلیکیشن و نیز سئو سایت می باشد. این شرکت با داشتن نمونه کارهای قوی و قیمت مناسب طراحی سایت توانسته نظر مشتریان بسیاری را جلب کند. پشتیبانی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت ، طراحی جذاب و کاربردی سایت ، طراحی سایت به دو روش اختصاصی و وردپرسی از خدمات تیم ویستا می باشد. برای مشاوره و اطلاعات بیش تر می توانید با شماره تلفن 02188551470 تماس بگیرید.

 

 

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد