زمان اعلام کاندیدا‌های نهایی شورای ائتلاف در استان‌ها

کد خبر: 968793

معاون امور استان‌های شورای ائتلاف گفت: بر اساس پیش‌بینی ما در هفته اول بهمن، نتیجه نهایی نظرسنجی‌ها مشخص و کاندیدا‌های نهایی در حوزه‌های انتخابیه به مردم معرفی می‌شوند.

زمان اعلام کاندیدا‌های نهایی شورای ائتلاف در استان‌ها

خبرگزاری فارس: نورالدین قدیمی معاون امور استان‌های شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب با اشاره به روند مثبت شکل گیری شورا‌های استانی و شهرستانی ائتلاف نیرو‌های انقلاب، گفت: شورا‌های ائتلاف نیرو‌های انقلاب در همه استان‌ها، شهرستان‌ها و ۲۰۳ حوزه انتخابیه تشکیل شده و مجامع نیرو‌های انقلاب نیز در مرحله اول در سراسر کشور برگزار شده است.

قدیمی با بیان اینکه شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب در همه حوزه‌های انتخابیه اقدام به بررسی نیرو‌های مومن و کارآمد و تطبیق آن‌ها با شاخصه‌های مشخص شده برای نماینده تراز انقلاب اسلامی کرده و توانمند‌ترین نیرو‌ها را به مردم معرفی خواهد کرد، افزود: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، شورا‌های ائتلاف شهرستان‌ها با برگزاری مجامع نیرو‌های انقلاب در مرحله دوم می‌توانند برای هر حوزه انتخابیه، ۳ الی ۵ برابر ظرفیت کاندیدای دارای صلاحیت مدنظر را با رای موافق اعضای مجامع عمومی جهت قرارگرفتن در فرایند نظر سنجی معرفی کنند.

معاون امور استان‌های شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب، اضافه کرد: بعد از مشخص شدن کاندیدا‌های واجد شرایط جهت حضور در مجامع شهرستانی، شورا‌های ائتلاف موظف هستند طی دو هفته و حداکثر تا ۱۸ دی ماه ۹۸، نسبت برگزاری مجامع دوم اقدام و اسامی کاندیدا‌های مورد نظر را برای انجام نظرسنجی در اختیار شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب قرار دهند.

قدیمی افزود: تا کنون (چهارشنبه ۱۱دی ماه) ۶۵حوزه انتخابیه اقدام به برگزاری مجامع دوم و معرفی گزینه‌های خود برای قرارگرفتن در فرایندنظرسنجی کرده اند و ۱۳۸ حوزه انتخابیه نیز در حال برگزاری مجامع و تکمیل این روند هستند.

وی با بیان اینکه نظرسنجی برای مشخص شدن کاندیدا‌های نهایی در هر حوزه انتخابیه از اواسط هفته آینده آغاز خواهد شد، گفت: بعد از اعلام اسامی، فرم‌های نظرسنجی به نام افراد تنظیم و روند نظرسنجی از مردم برای انتخاب گزینه‌های نهایی، آغاز خواهد شد.

معاون امور استان‌های شورای ائتلاف تصریح کرد: بر اساس پیش بینی ما در هفته اول بهمن ماه، نتیجه نهایی نظرسنجی‌ها مشخص و کاندیدا‌های نهایی در حوزه‌های انتخابیه که بر اساس نظرسنجی‌های دقیق علمی مشخص شده اند، به مردم معرفی خواهد شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد