انتقاد از عدم پرداخت به موقع سهم دولت به بیمه نیرو‌های مسلح

کد خبر: 897299

عضو کمیسیون بهداشت در مجلس گفت: بحث بررسی ادامه کار داروخانه‌داران تجربی و همچنین بدهی دولت به سازمان خدمات درمانی نیرو‌های مسلح موضوعات بررسی شده در جلسه عصر امروز این کمیسیون بود.

انتقاد از عدم پرداخت به موقع سهم دولت به بیمه نیرو‌های مسلح

خبرگزاری فارس: احمد همتی عضو کمیسیون بهداشت و درمان در مجلس شورای اسلامی درباره جزئیات موضوعات بررسی شده این کمیسیون گفت: بحث بررسی ادامه کار داروخانه‌داران تجربی با توجه به دارا بودن مجوز فعالیت آنان از سال‌های گذشته و همچنین درخواست آن‌ها برای ادامه فعالیت‌شان و استمرار این مجوز، در اختیار قرار دادن این مجوز و ادامه فعالیت آنان از سوی فرزندان داروخانه‌داران موضوع اولی بود که در جلسه عصر امروز کمیسیون بهداشت و درمان مطرح شد.

وی افزود: در جلسه این کمسیون نظارت موافق و مخالف در خصوص ادامه کار داروخانه‌داران تجربی مطرح شد و برهمین اساس برخی اعضای کمیسیون معتقد بودند که باید فقط مجوز داروخانه‌داری به فارغ‌التحصیلان داروسازی داده شود و صرفاً این مجوز، وجاهت قانونی دارد؛ البته برخی دیگر از نمایندگان معتقد بودند با توجه به مجوز اعطایی به داروخانه‌داران تجربی و قدمت این مجوز، آن‌ها می‌توانند به کار خود ادامه دهند که البته در نهایت قرار شد با اقدامات کارشناسی و تحقیقات انجام شده نتایج آن برای طرح در جلسات بعدی کمیسیون و تصمیم‌گیری نهایی آورده شود.

عضو کمیسیون بهداشت در مجلس تصریح کرد: در جلسه امروز ایرج حریرچی قائم مقام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین غلامرضا اصغری رئیس سازمان غذا و دارو حضور داشته و توضیحات لازم را در این خصوص به اعضای کمیسیون ارائه کردند.

نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: موضوع بعدی مطرح شده در جلسه کمیسیون مربوط به بیمه نیرو‌های مسلح بود. به طوریکه نمایندگان این کمیسیون اعلام کردند که سهم دولت به سازمان خدمات درمانی نیرو‌های مسلح یا پرداخت نشده و یا کامل پرداخت نمی‌شود.

وی تصریح کرد: نمایندگان بیمه نیرو‌های مسلح در این جلسه معتقد بودند که سهم پرداختی دولت به سازمان خدمات درمانی نیرو‌های مسلح کم بوده و یا دیر پرداخت می‌شود که در این زمینه حریرچی اعلام کرد که وزارت بهداشت به دلیل وجود مشکلات مالی نمی‌تواند بیش از این به این سازمان کمک کند ضمن اینکه او اعلام کرد دولت به وزارت بهداشت بدهی زیادی به ویژه در خصوص اجرای طرح سلامت دارد.

همتی در پایان گفت: کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی فردا چهارشنبه جلسه‌ای نخواهد داشت.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد