ماموستا شیرزادی: جنگ اقتصادی در ایران توطئه دشمن است

کد خبر: 838741

امام جمعه مریوان گفت: ایجاد جنگ روانی و اقتصادی در ایران توطئه دشمن است و باید دولت و ملت برای نجات کشور از این بحران اقتصادی وحدت خود را حفظ کنند.

ماموستا مصطفی شیرزادی، با اشاره به دسیسه‌های دشمن در طراحی و اجرای انواع نقشه‌های اقتصادی بر علیه ملت ایران اظهار داشت: برای اینکه از مشکلات اقتصادی کشور نجات پیدا کنیم، باید دولت و ملت وحدت خود را حفظ کنند.

وی گفت: باید همه مردم و مسئولان بای حل مشکلات اقتصادی کشور دست به دست یکدیگر بدهیم و پشتیبان هم باشیم تا از نقشه‌ها توطئه‌های دشمنان نجات پیدا کنیم.

امام جمعه مریوان با بیان اینکه توطئه‌های دشمن برعلیه ایران اسلامی به "هیچ" جایی نمی‌رسد، تصریح کرد: هدف آمریکا و استکبار جهانی از این جنگ روانی و اقتصادی، ایجاد فاصله بین ملت و نظام است تا بلکه آشوب به‌پا کنند.

وی با تاکید بر هوشیاری مسلمانان در برابر دسیسه‌های دشمنان بیان کرد: باید مردم در این شرایط سخت، پشتیبانی خود را از انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری به دنیا نشان بدهند تا دشمنان خوب متوجه شوند که افکار شوم آنان به جایی نمی‌رسد.

ماموستا شیرزادی افزود: امیدواریم با توکل برخداوند متعال و بصیرت ملت، این‌بار نیز از این بحران اقتصادی نجات پیدا می‌کنیم و مشکلی برای مردم ایجاد نمی‌شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد