نماینده موافق: ظریف نگاه غیرجنسیتی دارد

کد خبر: 712047

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: آقای ظریف نگاه غیرجنسیتی داشته و در تمام مسئولیت‌های گذشته خود از جوانان و زنان متخصص توانمند استفاده کرده است.

خبرگزاری تسنیم:نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: آقای ظریف نگاه غیرجنسیتی داشته و در تمام مسئولیت‌های گذشته خود از جوانان و زنان متخصص توانمند استفاده کرده است.
زهرا ساعی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در موافقت با وزیر پیشنهادی وزارت امور خارجه اظهار داشت: آقای ظریف شخصی شناخته شده در ایران و جهان است و در چهار سال گذشته با تلاشهای زیادی که انجام داده است، در مذاکرات برجام و همچنین مذاکرات با محوریت ایران هراسی توانسته است موفقیت های بسیاری را بدست آورد.

وی افزود: دکترظریف به عنوان فردی مطرح در روابط بین الملل و سیاست خارجی در چهارچوب ارتقا کشور و در راستای مصالح کشور با توجه به سه اصل عزت، حکمت و مصلحت در سیاست خارجی اقدام نموده است، ایشان شخصی امین، متدین، شجاع و با غیرت است. نماینده مردم تبریز در مجلس تصریح کرد: با هدایت دکتر ظریف در کشور های منطقه، همچنین آسیای جنوب شرقی، اقیانوسیه، اروپا و آمریکا دستاوردهای عظیم سیاسی، اقتصادی و فرهنگی بدست آمده است. ساعی ادامه داد: معرفی دوباره ایشان به عنوان وزیر امور خارجه با رأی اعتماد بالای مجلس می‌تواند در طول چهار سال آینده در صحنه بین المللی و منطقه ای قدرت بالایی را برای مقابله با چالشهای روبرو داشته و تأثیرگذاری ایران را افزایش دهد. همچنین با توجه به اینکه دولت جدید آمریکا پرخاشگر و بی منطق بوده و به دنبال نقض برجام می‌باشد، باید مذاکراتی را با کشورهای اروپایی، روسیه و چین انجام دهیم. وی افزود: در منطقه خلیج فارس نیز باید مذاکراتی با عربستان و قطر انجام دهیم. همچنین تحولات اخیر عراق، نیاز به توجه روز افزونی خواهد داشت. نماینده مردم تبریز در مجلس اظهار داشت: دیپلماتهای پرتلاش دیگر نیز باید در راستای اهداف جمهوری اسلامی به آقای ظریف کمک کرده و توجه ویژه ای به افکار عمومی که امروزه در جهان بسیار مهم است داشته باشند. ساعی افزود: ظریف نگاهی غیرجنسیتی داشته و در تمام مسئولیتهای گذشته خود از جوانان و زنان متخصص توانمند استفاده نموده است. وی در پایان خاطرنشان کرد: دکتر ظریف به دنبال تغییر ساختار قدیمی و گذشته وزارت خارجه است و معاونت اقتصادی را در راستای اقتصاد مقاومتی و برنامه ششم توسعه در کنار مباحث سیاسی و امنیتی تقویت خواهد کرد. با توجه به معرفی دوباره ایشان حضور ایشان را به عنوان وزیر خارجه مثبت دانسته و شخصی با صلاحیت تر از ایشان نمی‌شناسیم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد