عکس: احمد رضایی و پدرش در جبهه

کد خبر: 171576

این عکس پس از جلسه فرماندهان سپاه در نوروز 1360 ، قبل از عملیات فتح‌المبین در محل استقرار فرماندهی کل سپاه در شوش گرفته شده است.

ایبنا: در طول دفاع مقدس، حضور متمادی محسن رضایی در جبهه های جنگ باعث می شد فرزندانش از جمله احمد رضایی، برای دیدن او به جبهه بیایند. عکس اول و دوم (که برای اولین بار و توسط ایبنانیوز منتشر می شوند) مربوط به سال 1364 و عکس سوم (که قبلاً بدون شرح منتشر شده) مربوط به نوروز 1361 است.

شرح: این عکس پس از جلسه فرماندهان سپاه در نوروز 1361 ، قبل از عملیات فتح‌المبین در محل استقرار فرماندهی کل سپاه در شوش گرفته شده است. در گوشه بالای چپ تصویر، (به ترتیب از چپ به راست) احمد، علی و سارا رضایی، که در تعطیلات نوروز برای دیدن پدر به شهرستان شوش در استان خوزستان رفته اند، دیده می شوند.

فرماندهان حاضر در عکس، از راست به چپ: ردیف اول از بالا: علی هاشمی، بشردوست، رودکی، نصر اصفهانی، حسین علایی، رزم حسینی، سردار جعفری. ردیف دوم از بالا: مرتضی صفاری، حسن درویش، شهید رستگار، محسن رضایی (ایستاده). ردیف سوم: شهید مهدی باکری (نفر اول). ردیف چهارم: سردار رحیم صفوی،‌ شهید همت (نفر سوم)، شهید چراغی، محمد باقری، رئوفی نژاد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد