کاریکاتور/ ویژه 11 سپتامبر!

کد خبر: 161398

در کاریکاتورهای امروز سالگرد حملات 11 سپتامبر در آمریکا و گره خوردن آن با تحولات بهار عربی بیشتر مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است.

کاریکاتور/ ویژه 11 سپتامبر!

کاریکاتور برگزیده روز؛ 11 سپتامبر و اعراب

روزنامه الشرق الاوسط امروز در کاریکاتوری به اثرات زیانبار حملات 11 سپتامبر بر برخی کشورهای عربی از جمله عراق اشاره دارد که همچنان با گذشت یک دهه از در رنج و عذاب هستند.

نصیحت پدر به پسر؛ آمریکا در منطقه است، برو زبان یاد بگیر!

روزنامه الوطن قطر امروز در کاریکاتوری نگاهی جالب به مسئله حضور آمریکا در خاورمیانه دارد. بر این اساس، پدری به پسرش توصیه کرده با توجه به حضور آمریکا در منطقه برود زبان انگلیسی یاد بگیرد.

11 سپتامبر عربی!

روزنامه الدستور اردن امروز در کاریکاتوری تحولات بهار عربی را با سالگرد حوادث 11 سپتامبر گره زده است. بر این اساس، سرکوب مردم توسط رژیمهای عربی در این روزها همچنان ادامه دارد.

آرایش جدید تانکی

روزنامه الوطن عربستان نیز ایده ای مشابه روزنامه الدستور اردن داشته به گره خوردن سالگرد 11 سپتامبر امسال با تحولات بهار عربی اشاره دارد.

واقعیت یک حمله ساختگی

روزنامه الرایه قطر امروز در کاریکاتوری معنی دار آمریکا را شریک جرم القاعده در حملات 11 سپتامبر دانسته است.

دود 11 سپتامبر در چشمان اعراب

پایگاه خبری الانتقاد لبنان امروز اعراب را به عنوان اصلی ترین متضرر از وقوع حوادث 11 سپتامبر دانسته است.

جهان در حصار 11 سپتامبر؛ بدون شرح

البیان امارات

11 سپتامبر و تغییر شکل مجسمه آزادی؛ بدون شرح

الحیات

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد