ضرب شست بی‌سابقه ایران قطعا چُرت بایدن را پاره خواهد کرد

کد خبر: 1324070

جو بایدن رئیس‌جمهور فراموشکار آمریکا بدون اشاره به نقش دولتش در اقدام شرورانه اسرائیل مدعی شد: امیدوارم حمله اسرائیل به مواضع نظامی ایران، نقطه پایان درگیری‌ها باشد(!)

ضرب شست بی‌سابقه ایران قطعا چُرت بایدن را پاره خواهد کرد

بایدن به خبرنگاران گفت که به نظر می‌رسد اسرائیل در حمله تلافی‌جویانه علیه مواضع جمهوری اسلامی، تنها اهداف نظامی را هدف قرار داده باشد و امیدوارم این حمله، نقطه پایان درگیری‌های جاری باشد.

به گزارش صدای آمریکا پیشتر،‌شان ساوت سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا از ایران خواسته بود که از حمله به اسرائیل خودداری کند تا چرخه خشونت متوقف شود. او ادعا کرده بود: بایدن، نتانیاهو را تشویق کرده بود تا پاسخی را طراحی کند که در راستای جلوگیری از حملات بیشتر علیه اسرائیل و در عین حال کاهش خطرات تشدید بیشتر تنش باشد.

اظهارات فریبکارانه مقامات آمریکایی به ویژه بایدن در حالی است که دولت بایدن در شرارت رژیم صهیونیستی به انواع روش‌ها شراکت داشته و طبعا در مجازاتی که برای اشرار مرتکب شرارت در نظر گرفته می‌شود، بی‌نصیب نخواهد ماند.

تجهیزات و تسلیحات مورد استفاده رژیم صهیونیستی در اقدامات متجاوزانه عمدتا آمریکایی است و دولت آمریکا از آن رژیم شرور حمایت سیاسی و اقتصادی هم می‌کند به نحوی که اغلب تحلیلگران در دنیا معتقدند این رژیم بدون حمایت‌های آمریکا سر پا نمی‌ماند و اگر هم به عنوان سگ زنجیری، شرارتی مرتکب می‌شود، با حمایت و هدایت آمریکاست.

آقای عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان دیروز در گفت‌و‌گو با تلویزیون خبر داد: مشارکت آمریکا در عملیات اسرائیل علیه ایران کاملاً مشهود است. حداقل مشارکت آمریکا این است که یک کریدور فضائی در اختیار نیروی هوائی رژیم صهیونیستی قرار داد و تجهیزات دفاعی که از قبل فرستادند به ‌نوعی مشارکت در همین عملیات است. ما آمریکا را شریک اسرائیل در حمله به تهران میدانیم. رژیم صهیونیستی بدون مجوز آمریکا هیچ کاری انجام نخواهد داد و در جنایات چند ماه اخیر این رژیم آمریکا همدست آن‌هاست.

وزیر خارجه همچنین پیش از این، در گفت‌و‌گویی تاکید کرده است: ما ثابت کردیم که هیچ حد و مرزی در عزم ما برای دفاع از خودمان وجود ندارد؛ این را، هم در جنگ هشت‌ساله با رژیم صدام ثابت کردیم، هم در مقابله با دشمنی‌های آمریکا در طول سال‌های گذشته از وجب به وجب که هیچ، از سانت به سانت این خاک و وطن خودمان دفاع خواهیم کرد؛ از آرمان‌های جمهوری اسلامی دفاع خواهیم کرد و پای همه‌ این آرمانها ایستاده‌ایم. این را فکر می‌کنم که همه‌ دنیا دیده؛ نمونه‌ اخیرش هم عملیّات وعده‌ صادق ۱ و ۲ که با قاطعیّت اجرا شد و جمهوری اسلامی ایران و مردم ایران قدرتمندانه پای همه‌ تبعاتش هم ایستادند.

گفتنی است عملیات وعده صادق یک و دو پاسخ به شرارت اسرائیل در حمله به بخش کنسولی ایران در دمشق، و ترور شهید اسماعیل هنیه میهمان مراسم تحلیف رئیس‌جمهور در تهران بود. اکنون که رژیم صهیونیستی مرتکب اشتباه محاسباتی شده، قطعا پاسخ دردناک‌تری کاملا متفاوت از دو عملیات قبلی دریافت خواهد کرد و این جدا از تاوانی است که آمریکایی‌ها باید در جای جای منطقه بپردازند. منطق قاطع و قانونی و مشروع جمهوری اسلامی ایران روشن است: شرارت، به خیال زدن و در رفتن، توهم محض است و مرتکبان آن نه تنها پاسخ پشیمان‌کننده دریافت خواهند کرد بلکه خواهند دید که با خطای خود، چگونه دستان ایران و جبهه مقاومت را بیش از گذشته باز کرده‌اند.

این نکته هم گفتنی است که توهم بایدن مبنی بر دعوت به خویشتنداری ایران به خاطر نظامی بودن اهداف حمله اسرائیل (و آمریکا)، دقیقا خلاف رویکرد خود رژیم آمریکاست. مقامات آمریکا در حالی که نظامیان آنها هزاران کیلومتر دور از خاک خود و به شکل نامشروع در منطقه حضور دارند، نظامیان و پایگاه‌های نظامی خود را خط قرمز می‌شمارند. بنابراین شکر زیادی می‌خورند که توقع داشته باشند جمهوری اسلامی ایران، تعرض به پایگاه‌های نظامی درون مرزهای خود را خط قرمز نشمارد و به ویژه از خون شهیدان والامقام ارتش چشم پوشی کند.

بنابراین باید به جو خواب‌آلود یادآور شد که قطعا چُرت او با مشاهده ضرب شست بی‌سابقه و دردناک ایران پاره خواهد شد./کیهان

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد