جزئیات دیدار اعضای کمیسیون امنیت ملی با سرلشکر موسوی

کد خبر: 1322776

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت که اعضای این کمیسیون با فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار کردند.

جزئیات دیدار اعضای کمیسیون امنیت ملی با سرلشکر موسوی

ابراهیم رضایی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در تشریح جلسه امروز این کمیسیون گفت:پیش از ظهر امروز اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار کردند.

وی ادامه داد: در این جلسه فرمانده کل ارتش گزارشی از فعالیت‌ها، برنامه‌ها و اقدامات ارتش ارائه کرد. سرلشکر موسوی به رزمایش اخیر نیروی دریایی ارتش اشاره کردند و گزارشی از این رزمایش به اعضای کمیسیون ارائه کردند. با اشاره به اجرای رزمایش دریایی آیونز  با حضور شناورهای سه کشور و همین‌طور ناظرین اعزامی از ۱۱ کشور گفتند که این رزمایش در آرامش و اقتدار کامل و طبق برنامه اجرا شد.

رضایی ادامه داد: سرلشکر موسوی همچنین گزارشی از آمادگی‌های ارتش و نقش ارتش در عملیات وعده صادق ۲ تأکید کرد درصورتی‌که خطایی از رژیم صهیونیستی سر بزند قطعاً پاسخ قاطع ما را دریافت خواهند کرد.

وی اظهار کرد: همچنین سرلشکر موسوی گفتند که نیروهای مسلح کاملاً آماده هستند برای ضربه‌زدن سنگین به دشمن صهیونیستی هستند. آمریکایی‌ها باید دست از حمایت رژیم جنایت‌کار و کودک کش بردارد. معاونین اطلاعات، عملیات و طرح و برنامه ارتش نیز گزارشی از اقدامات و برنامه‌های خودشان در حوزه مأموریتی‌شان به اعضای کمیسیون ارائه کردند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ضمن بیان نظرات و دیدگاه‌های خود و تجلیل از اقدامات ارتش جمهوری اسلامی ایران بر حمایت کامل و قاطع از ارتش جمهوری اسلامی در دفاع از تمامیت ارضی کشور و اجرای تدابیر و برنامه‌های پیشرو تأکید کردند.

مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد