معرفی استانداران تهران، قم، لرستان‌ و خوزستان‌

کد خبر: 1322612

در حالی که قطار تغییرات مدیریت ارشد استان‌ها با تغییر استانداران به حرکت درآمده است، امروز در جلسه هیئت دولت، استانداران تهران، قم، لرستان‌ و خوزستان‌ معرفی شدند.

معرفی استانداران تهران، قم، لرستان‌ و خوزستان‌

در امروز در جلسه هیئت دولت استانداران تهران، قم، لرستان‌ و خوزستان‌ معرفی شدند.

معتمدیان استاندار تهران شد

محمدصادق معتمدیان دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته مدیریت و کارشناسی اقتصاد است و از جمله سوابق مدیریتی و اجرایی معتمدیان می توان به استاندار خراسان جنوبی (از آذرماه 1397 لغایت مهر ماه 1399) و استاندار خراسان رضوی (از مهرماه 1399 تاکنون) اشاره کرد.

محمدصادق معتمدیان  متولد 1349 در کرمانشاه، دارای مدرک کارشناسی اقتصاد و کارشناس ارشد مدیریت از دانشگاه ارومیه است. وی در 27 مهر 1399 به عنوان استاندار خراسان رضوی انتخاب شد و  پیش از آن نیز به مدت 22 ماه استاندار خراسان جنوبی بود .

 معتمدیان که دانش‌آموخته کارشناسی و کارشناسی‌ارشد مدیریت است، از 20 سال قبل مسئولیت‌های متعددی در دستگاه‌های اجرایی کشور داشته است .

مسئولیت‌هایی همچون عضو شورای توسعه و امنیت پایدار شرق و غرب کشور ، خدمت در استان های آذربایجان‌غربی، کرمانشاه و ایلام در سطح مدیرکل و معاون دستگاههای اجرایی ، رئیس شورای سیاست گذاری موسسات آموزشی ـ پژوهشی در شمالغرب کشور ، خدمت در ستاد دستگاههای اجرایی در تهران تا سطح مدیرکل ، کارشناس و پژوهشگر مسائل قومی ـ منطقه ای و توسعه ای و استانداری  استانهای خراسان جنوبی و خراسان رضوی از سوابق اجرایی محمدصادق معتمدیان است.

اکبر بهنام‌جو استاندار قم شد

‌‌عضویت در شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشگاه گیلان، عضویت در جهاد دانشگاهی دانشگاه، شهردار انزلی در ١٣٧١، مدیرکل دفتر شهر و روستای استانداری گیلان، رئیس مسکن و شهرسازی استان گیلان و معاون امور عمرانی استانداری اردبیل از جمله سوابق مدیریتی وی است.

اکبر بهنامجو از سال 1358 به مدت 10 سال در شرکت‌های گردشگری عهده دار سمت‌های معاونت و مدیرعاملی بوده است.

مدیر پروژه صحن فاطمه زهرا (س) حرم حضرت علی(ع) در بخش طراحی و نظارت قرارگاه خاتم الانبیاء، عضویت در هیات مدیره شرکت‌های گردشگری، اقتصادی و عمرانی دیگر سوابق مدیریتی وی در بخش خصوصی می‌باشد.

موالی‌زاده استاندار خوزستان شد

محمدرضا موالی زاده در جلسه هیات دولت امروز به عنوان گزینه تصدی استانداری خوزستان حضور پیدا کرد و رای هیات وزیران را کسب کرد. موالی زاده از نمایندگان ادوار مجلس است و سابقه معاونت‌ وزارت رفاه، وزارت ارشاد، مدیر کل سیاسی وزارت کشور و سفیر ایران در الجزائر را در کارنامه داشت.

معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری خوزستان، معاون مدیرکل امور اقتصادی استانداری، رئیس گروه امور بازرگانی، صنایع و معادن، مدرس اقتصاد دانشگاه‌های اهواز، عضویت در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، عضویت در کارگروه تنظیم بازار از جمله سوابق اجرایی و مدیریتی سید احمد موالی زاده است.

سید سعید شاهرخی استاندار لرستان شد

با تصویب هیات دولت، "سید سعید شاهرخی" به عنوان استاندارلرستان منصوب شد. وی جایگزین " ابوطالب شفقت " شد."سید سعید شاهرخی" که اهل خرم‌آباد است سابقه استانداری همدان و  معاونت  سیاسی امنیتی استانداری لرستان، قزوین وهمدان را در دولت دوازدهم در کارنامه دارد.

سیدسعید شاهرخی استاندار جدید لرستان متولد سال 1344 است که در آبان ماه 96 به‌‌عنوان معاون سیاسی استانداری همدان منصوب شد‌. ‌وی قبل از این معاونت سیاسی و امنیتی استانداری‌های لرستان و قزوین را نیز در کارنامه کاری خود دارد‌. البته او در سال‌های قبل و در دوران دولت اصلاحات نیز در استان همدان سمت‌هایی داشته ‌و تا حدودی با فضای سیاسی و اجتماعی استان همدان آشناست. "سید سعید شاهرخی"‌ اصالتاً اهل الشتر است‌ و مورد حمایت جمعی از اصلاح‌طلبان استان است‌.

از سوابق شغلی وی به معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان، فرماندار نهاوند، فرماندار شهرستان اسدآباد، شهردار ‌ملایر، شهردار تویسرکان، شهردار قروه همدان، معاون فرماندار کهگیلویه و بویراحمد، رئیس دبیرخانه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان لرستان، کارشناس مسئول شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان لرستان و کارشناس مسئول امور شهری و شوراها استانداری لرستان می‌توان اشاره کرد. /تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد