سلیمی: حضور قالیباف در لبنان تزریق روحیه مضاعف به رزمندگان و مردم این منطقه است

کد خبر: 1320864

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس در مورد اهمیت سفر رئیس مجلس به لبنان گفت: سفر آقای قالیباف به لبنان می‌تواند در شرایطی که هجمه رسانه‌ای برای تضعیف روحیه مقاومت و ایجاد شکاف بین ملت لبنان ایجاد شده است باعث ترمیم این شکاف و تزریق روحیه مضاعف به رزمندگان و مردم لبنان شود.

سلیمی: حضور قالیباف در لبنان تزریق روحیه مضاعف به رزمندگان و مردم این منطقه است

علیرضا سلیمی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، سفر دکتر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی به لبنان را نمایش اقتدار جمهوری اسلامی دانست و گفت: رفتار ایشان کاملا سنجیده و شجاعانه و پیام‌های متعدد دارد؛ اول اینکه نظام جمهوری اسلامی نظامی مقتدر و توانمند است، نظامی که ریشه‌های عمیقی دارد و ساختار آن به شدت تنومند و توانمند است.

وی ادامه داد: مقاومت بالنده است و با رفتار وحشیانه یک گروه تروریستی و باند تبهکار نابود نمی‌شود؛ این تصور واهی رژیم صهیونیستی است که با اقدامات وحشی گری و خونریزی می‌تواند بر روی مقاومت تأثیرگذار باشد.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس پیام دیگر سفر دکتر قالیباف به منطقه البسطه بیروت در شرایط حساس فعلی که تحت بمب‌باران شدید است را بیانگر این دانست که اگر دشمن تخطی کند ما مرد جنگ هستیم و مانند ایام جنگ 8 ساله مسئولین، مردم، فرماندهان و سربازان همه با هم در میدان مقابل قدرت‌ها خواهیم ایستاد.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم حضور رئیس مجلس در لبنان را تسلی خاطر بر ملت غمدیده این منطقه دانست و اضافه کرد: سفر آقای دکتر قالیباف پیام آور این است که حزب‌الله با روحیه مضاعف به دنبال انتقام‌گیری از قاتلان سید حسن نصرالله، شهدای لبنان و شهدای مقاومت و غزه بوده و هست، امروز مقاومت علیرغم این همه فشار و تبلیغات پوشالی به اصطلاح حامیان حقوق بشر هنوز در میدان است. علیرغم هجمه رسانه‌ای برای تضعیف مقاومت و ایجاد شکاف بین ملت لبنان، حضور آقای قالیباف در این منطقه می‌تواند این شکاف را ترمیم کند و روحیه مضاعف به رزمندگان و مردم لبنان بدهد. دشمن صهیونیستی باید بداند که این اراده سربازان و جنگجویان مقاومت است که بر اراده پوشالی صهیونیست‌ها غلبه خواهد کرد.

سلیمی در مورد شرکت آقای دکتر قالیباف پس از این سفر در اجلاس ژنو (IPU) گفت: آقای قالیباف از این طریق می‌تواند مشاهدات خود از اقدامات شنیع کودک‌کشی و کشتار و بمباران بیمارستان‌ها و مدارس توسط رژیم صهیونیستی و اقداماتی که توسط هلال احمر و جهادگران انجام می‌شود را در این اجلاس اعلام کند و این امر  کمک خواهد کرد فضای جدیدی ایجاد شود و حتما افکار عمومی دنیا را نسبت به اتفاقاتی که در منطقه می‌افتد، روشن‌تر خواهد کرد./

خانه ملت

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد