خطیب نماز جمعه تهران: عملیات وعده صادق ۲ کمر اسرائیل را شکست

کد خبر: 1320738

خطبه‌های نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران آغاز شد.

خطیب نماز جمعه تهران: عملیات وعده صادق ۲ کمر اسرائیل را شکست

امام جمعه موقت تهران گفت: عملیات وعده صادق ۲ یک حمله علمی و فناوری با محاسبه تجهیزات نظامی بود که فوق تکنولوژی آمریکا و غرب بود و واقعاً کمر اسرائیل را شکست و دماغ آمریکا را به خاک مالید.

به گزارش مهر، آیت‌الله کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران، اظهار کرد: انسان بی‌تقوا هر کاری دلش می‌خواهد انجام می‌دهد و هر درآمدی را قبول می‌کند و هر هزینه‌ای را انجام می‌دهد، زیرا خدا را هیچ‌گاه ملاحظه‌ای نمی‌کند اما انسان باتقوا هر فکری، ذکری و کاری و ترک کاری را که می‌خواهد انجام دهد، خداوند را ملاحظه می‌کند. هر کسی مال خدا باشد خدا مال اوست، برای خدا باشید تا خدا برای شما باشد.

وی افزود: مسئله تبلیغ یا به تعبیر رهبری جهاد تبیین از مهم‌ترین عرصه‌های جهاد مبارزه است که همه انبیا از این سنگر حرکت خود را آغاز کردند و بلندگوی خدا بودند. مسئله غدیر را خدا در قرآن به پیغمبر در بستر تبلیغ واجب کرد که بگوید.

خطیب موقت نماز جمعه تهران تصریح کرد: مقام معظم رهبری در جمعه نصر در شرایطی در مصلی حضور پیدا کردند که شرایط نگرانی و تهدید بود، بعد از شهادت یک علمدار و افتادن یک علم و داغدار شدن امتی، مجاهد و مقاوم و به پا خاسته در برابر استکبار با رفتن این علمدار، برخی‌ها روحیه خود را باخته بودند و متزلزل شده بودند.

وی در ادامه گفت: در جبهه مقاومت مردم قهرمان غزه و لبنان فردی را از دست دادند که چراغ و مشعل بود، قهرمان بود و در مدیریت بدون بدل و جایگزین بود. او کارآزموده و انسان والا از نظر خصوصیات ذاتی بود و به تعبیر رهبری، عصاره فضائل لبنان و خار چشم دشمن و باعث دلگرمی جبهه جهاد بود.

نیروهای مسلح ما نشان دادند که شکست ناپذیر هستند

امام جمعه موقت تهران در ادامه به عملیات وعده صادق ۲ اشاره کرد و ایران را ام‌القرای مجاهدین و ظلم‌ستیزان توصیف کرد و گفت: نیروهای مسلح ما در دوران انقلاب، دفاع مقدس و دفاع از حرم امتحان پس داده‌اند و نشان دادند که شکست ناپذیر هستند.

وی همچنین به حضور شکوهمندانه مردم در نماز جمعه نصر اشاره و تصریح کرد: اگر رهبری ما شجاعانه و مقتدرانه و حکیمانه آمدند، مردم نیز با زن و بچه خود در شرایط تهدید آماده شدند تا جان خود را فدای مقاومت و رهبری کنند و این نشان داد که اعتقاد شما به مقام ولایت اعتقاد سیاسی نیست، بلکه اعتقادی دینی، فطری و قلبی است و او را نایب امام زمان می‌دانید و حضورتان برای جبهه مقاومت افتخار بود و برای ایران اسلامی شکوه و عزت به همراه داشت.

آیت‌الله صدیقی با بیان اینکه سپاه قهرمان با همراهی ارتش مکتبی و وزارت دفاع طرحی جانانه پیش بینی کردند، تاکید کرد: در این طرح زمان و کیفیت در نظر گرفته شد و شاهد بودیم که ۲۰۰ موشک از ایران مقاوم در یک مرحله به سوی اهداف تعیین شده رفت و با وجود تجهیزات پدافندی آنها، ۱۷۰ موشک به هدف اصابت کرد که باعث فلج شدن و ذلت غیر قابل جبران اسرائیل شد.

امام جمعه موقت تهران افزود: وعده صادق ۲ یک حمله علمی و فناوری با محاسبه تجهیزات نظامی بود که فوق تکنولوژی آمریکا و غرب بود و واقعاً کمر اسرائیل را شکست و دماغ آمریکا را به خاک مالید که هیچ غلطی نمی‌توانند کنند.

وی همچنین با تاکید بر اینکه حرکت نیروهای مسلح ما اخلاق مدارانه بوده است، تصریح کرد: به تأسیسات و زیرساخت‌هایشان ضربه نزدیم و به زندگی‌شان متعرض نشدیم که این خود فوق قدرت نظامی است و نیروهای مسلح ما نشان دادند که در چارچوب اخلاق حرکت می‌کنند./ مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد