تصویب همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در دولت

کد خبر: 1320353

رئیس سازمان برنامه و بودجه:موضوع همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در جلسه دولت مصوب شد و با ابلاغ، احکام صادر خواهد شد.

تصویب همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در دولت

رئیس سازمان برنامه و بودجه و معاون رئیس جمهور در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه هیئت دولت با حضور خبرنگاران گفت: موضوع همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در جلسه دولت مصوب شد و با ابلاغ، احکام صادر خواهد

 سید حمید پورمحمدی رئیس سازمان برنامه و بودجه و معاون رئیس جمهور در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه هیئت دولت با حضور خبرنگاران گفت: موضوع همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در جلسه دولت مصوب شد و با ابلاغ، احکام صادر خواهد شد.

وی درباره بحث فیلترینگ گفت: همانطور که قبلاً هم اشاره شد، بحث فیلترینگ مطالعه عمومی است و این موضوع را مورد پیگیری ویژه قرار داده‌ایم.

وی‌افزود: با تمام توان برای گشایش در این خصوص کار را دنبال می‌کنیم و کارگروه‌های ویژه‌ای برای بررسی فنی تشکیل کردیم و جلسات متعدد را شخصاً تشکیل داده‌ام.

پورمحمدی تاکید کرد: به نظر می‌رسد در آینده نزدیک با توجه به طرحی که ارائه کردیم، جمع‌بندی خوبی در مرکز ملی فضای مجازی داشته باشیم و اخبار خوبی به مردم تقدیم کنیم.

معاون رئیس جمهور اذعان کرد: ما هم به وضعیت موجود نقد داریم و باور داریم که باید نگاه درباره این محدودیت‌ها اساساً تغییر کند.

وی افزود: دوسومِ مشترکینِ همراه از ظرفیت فیلترشکن‌ها استفاده می‌کنند که بسیاری از آن‌ها غیررسمی است و می‌تواند زمینه‌ای برای حمله به سامانه‌ها باشد.

پورمحمدی گفت: استفاده از فیلترشکن موجب شده یک هزینه به سبد هزینه خانوار اضافه شود و گردش مالی غیرشفاف را داراست.

وی درخصوص پرداخت مطالبات گندمکاران اظهار کرد: موضوع مطالبات گندمکاران امروز در جلسه سران قوا مطرح خواهد شد قرار است به سازمان برنامه و بودجه مجوزی دهند که به فوریت این مطالبات پرداخت شود.

پورمحمدی بیان داشت: افزایش حقوق کارمندان ۲۰ درصد است اما معافیت حقوق بگیرانی که کمترین حقوق را می‌گیرند ۱۰۰ درصد افزایش پیدا می‌کند. کسانی که تا ۲۴ میلیون حقوق می‌گیرند از پرداخت مالیات معاف می‌شوند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه افزود: به میزان ۸ درصد پرداختی تحت عنوان قانون جوانی و جمعیت اضافه می‌شود. متوسط پرداخت دولت ۲۸ درصد خواهد بود.

در حال تکمیل…

مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد