سردار سلیمانی: تکنولوژی‌های دفاعی ایران محدود به برآوردهای دشمن نیست

کد خبر: 1320309

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اگر قرار به دفاع باشد ملت ایران دارای پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌هایی است که محدود به برآوردهای دشمن نیست بلکه ایران از تکنولوژی‌های نوینی استفاده خواهد کرد که دشمن را متعجب می‌کند.

سردار سلیمانی: تکنولوژی‌های دفاعی ایران محدود به برآوردهای دشمن نیست
سردار غلامرضا سلیمانی بعدازظهر امروز ۱۷ مهرماه در نخستین اجلاسیه شهدای رسانه‌های محور مقاومت در دانشکده مهندسی شیراز اظهار داشت: دشمنان جهان اسلام به دنبال آسیب رسانی به قبله اولین مسلمانان جهان هستند.

وی با بیان اینکه در طول تاریخ یهودیان همواره در تلاش بوده‌اند تا جهان را با مشکل مواجه کنند، گفت: این یهودیان هستند که در جنگ جهانی اول برنامه ریز بوده اند و حتی قبل از آن نیز در جنگ های صلیبی شاهد بودیم که بازهم صهیونیست ها به دنبال برنامه ریزی، جنگ و کشتن افراد بودند.

سردار سلیمانی تاکید کرد: با نگاهی به تاریخ درخواهیم یافت که صهیونیست ها حتی با شکست در جنگ های صلیبی باز هم دست از زیاده خواهی بر نداشته و در تلاش بودند تا با حمله به بیت المقدس قبله اول مسلمانان جهان را تسخیر کنند.

وی اضافه کرد: آمریکا به دنبال ایجاد این تفکر است که اگر کسی با آنان مخالف است باید با بمب اتم مواجه شود اما ملت های آزاده جهان اکنون بیدار شده اند و حتی دانشجویان در کشورهای اروپایی و آمریکایی برای آزادی فلسطین به صحنه آمده اند.

سردار سلیمانی افزود: دولت انگلیس، آلمان، فرانسه، آمریکا و ... باید بدانند کارنامه سیاه و ننگین آنان آشکار است و روزی که بسیار هم نزدیک است به لطف وجدان های بیدار در جهان محاکمه خواهند شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور متذکر شد: دولت‌های غربی در حال قتل عام آزاداندیشان هستند و برنامه کلانی که صهیونیست ها دارند این است که از نیل تا فرات را از آن خود کنند.

به گفته این مقام مسوول تنها دستاوردی که این رژیم کودک‌کش برای فلسطین به همراه داشته خرابی و نابودی بوده است.

سلیمانی تصریح کرد: عملیات طوفان الاقصی آغاز گر نابودی هیمنه پوشالی صهیونیست‌ها بود این در حالی است که رژیم صهیونیستی پیشتر تلاش های زیادی برای نابودی محور مقاومت کرده بود.

وی افزود: در این راستا یکی از مهم ترین اقداماتی که جمهوری اسلامی ایران انجام داد حمایت از محور مقاومت و کشورهای فلسطین و لبنان بود.

سردار سلیمانی تاکید کرد: ملت ایران هیچگاه در طول تاریخ آغازگر جنگ نبوده بلکه همواره از کیان کشور دفاع کرده است.

او تصریح کرد: اگر قرار به دفاع باشد ملت ایران دارای پیشرفته ترین تکنولوژی هایی است که محدود به برآوردهای دشمن نیست بلکه ایران از تکنولوژی های نوینی استفاده خواهد کرد که دشمن را متعجب می‌کند، تکنولوژی‌هایی که گوشه کوچکی از ان را در وعده صادق ۱ و ۲ نشان دادیم.

او در بخش دیگر سخنانش عنوان کرد: رژیم صهیونیستی از درون فرو ریخته و رو به نابودی است، مردمی سرگشته و نا امید دارد و لذا راهی جز تسلیم شدن ندارد.

سردار سلیمانی یاد شهدای محور مقاومت از جمله شهید حاج قاسم سلیمانی، اسماعیل هنیه، سزد حطن نصراله، سرلشکر زاهدی، عباس نیلفروشان و هزاران شهید خعفته در خون مظلوم در غزه و لبنان و کرانه باختری، رفح، خان‌یونس و ...را گرامی داشت و افزود: ما از این اتفاق ها تنها صحنه‌های دلخراش و تاسف‌بار در ذهن داریم اما این جنایات رژیم صهیونیستی را فریاد می‌زنیم.

وی در ادامه به نقش اصحاب رسانه و خبرگزاری‌ها به عنوان نقش آفرینان عرصه خبر اشاره کرد و گفت: قطعاً نقش شما به عنوان مطلع‌ترین قشرها می‌تواند در زمینه بیان مظلومیت‌ها اثرگذار باشد.

سردار سلیمانی اظهار داشت: جنایات رژیم صهیونیستی از زمان شکل‌گیری نطفه این رژیم نامشروع تا به امروز یک پیشینه قابل مطالعه است چرا که ما در دو مقطع شاهد تلاش گسترده و وسیع زورمداران عالم برای تصاحب جهان اسلام و نابودی امت‌های مسلمان بوده‌ایم زیرا هر زمان که قدرتی پیدا شد که مسائل مسلمان را حل و فصل کند غربی‌ها چون یک هدف کلان را برای خود ترسیم کرده بودند با تمام توان، قدرت خود را وسط آوردند تا مانع این اتفاق شوند، اما امروز همینه پوشالی صهیونیست برای همگان آشکار شده است و این رژیم سفاک نسل کش و کودک کش راهی جز تسلیم شدن ندارد.

وی او در پایان تاکید کرد: استان فارس یکی از استان های مهم در تاریخ دفاع از کشور است که بیش از ١۵ هزار شهید را تقدیم به انقلاب کرده است کو به زودی یادواره بزرگی در گدامیداشت این شهدا برگزار خواهد کرد./فارس

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد