سردار نقدی: ۱۳ آبان از آمریکا شکایت می‌کنیم/ آمریکا بازنده جنگ منطقه خواهد بود

کد خبر: 1319700

معاون هماهنگ کل سپاه پاسداران گفت: در ۱۳ آبان به دلیل عدم تعهد آمریکا به معاهده الجزایر در بازگرداندن ثروت‌های ایران، از آنها شکایت می‌کنیم.

سردار نقدی: ۱۳ آبان از آمریکا شکایت می‌کنیم/ آمریکا بازنده جنگ منطقه خواهد بود

سردار محمدرضا نقدی روز یکشنبه، ۱۵ مهرماه در مورد جزئیات برگزاری برنامه روز ۱۳ آبان ماه، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، ضمن یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و شهدای جبهه مقاومت، گفت: القابی که حضرت امام به استکبار جهانی یعنی آمریکای جنایتکار دادند از جمله خون‌خوار، امروز در دنیا به چشم دیده می‌شود.

وی افزود: بنابر گزارش دستگاه‌های آمریکایی بیش از ۳۰۰ میلیارد دلار به رژیم صهیونیستی برای سرپا نگه داشتن آن کمک‌های مالی شده است.

رئیس ستاد مرکزی یوم الله سیزدهم آبان تصریح کرد: اگر رژیم صهیونیستی به تنهایی با حماس روبرو می‌شد چیزی از آن باقی نمی‌ماند و ما می‌بینیم که با حمایت غربی‌ها و آمریکا کمک‌های بالایی برای نگه داشتن آن انجام می‌دهند.

سردار نقدی همچنین با اعلام اینکه در ۱۳ آبان به دلیل عدم تعهد آمریکا به معاهده الجزایر در بازگرداندن ثروت‌های ایران، از آنها شکایت می‌کنیم، گفت: امسال در سیزده آبان شکایت مردم ایران از رژیم آمریکا رقم خواهد خورد آنهم به خاطر چپاول ثروت‌های غارت‌شده توسط رژیم شاه و دزدی‌های خاندان پهلوی که به آمریکا بردند و آمریکا در معاهده الجزایر تعهد داده بود آنها را بازگرداند، اما این کار انجام نشد.

وی تاکید کرد: بدون شک مقاومت برنده میدان است، ما می‌بینیم که یک بیداری بزرگی در دنیا شکل گرفته و یهودیانی که روزی مخالف مقاومت بودند، اما امروز پرچم فلسطین در دستان آنها است.

معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: ۹۰ درصد دانشجویان که برای تحصیل به آمریکا می‌روند، امروز نمی‌خواهند تبعیت آمریکا را بپذیرند.

سردار نقدی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی برای منافع آمریکا می‌جنگد، گفت: آمریکا بازنده جنگ منطقه خواهد بود و سرنوشت خود را به رژیم پوشالی گره زده است.

وی گفت: ۱۳ آبان امسال مصادف با چهلمین روز شهادت شهید نصرالله است که باید این امر مهم در این روز دیده شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه با تاکید بر اینکه جوانان برای اعزام به لبنان پاشنه دفاتر ما را کنده‌اند، گفت: اما فرماندهان مقاومت درخواستی در این باره نداشته‌اند، اما باید در این میدان‌ها همچون ۱۳ آبان حاضر شویم و انزجار خود را از آنان نشان دهیم.

سردار نقدی با بیان اینکه ۱۶ هزار دانش آموز و کودک در یک سال گذشته توسط جنایتکاران صهیونیستی به شهادت رسیده‌اند و لذا ۱۳ آبان روز همبستگی با این کودکان و شهدای نوجوان مظلوم است، بیان کرد: برنامه‌های خوبی در این زمان برگزار خواهد شد. برنامه های روز دانش آموز از ابتدای آبان ماه در مدارس آغاز می‌شود.

وی گفت: برنامه های ما در تمامی استان ها و شهرهای کشور از ابتدا تا انتها به عهده دانش آموزان خواهد بود، از این رو میدان دار این مراسم دانش آموزان خواهند بود.

رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت یوم‌الله ۱۳ آبان گفت: صدا و سیما هم امسال وعده‌ داده آرشیوهای افشاگری‌های دانشجویان خط امام در لانه جاسوسی در معرض عموم قرار بگیرد تا نسل جدید با این اسناد تاریخی آشنا شوند.

ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد