مقتدایی در گفتگو با فردا:

در پاسخ بعدی اسرائیل تفهیم می‌شود با دم شیر بازی نکند

کد خبر: 1319571

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: توانمندی های دفاعی بسیار بالاتری از آن به نمایش گذاشتیم داریم که می توانیم آنها را عرضه کنیم.

در پاسخ بعدی اسرائیل تفهیم می‌شود با دم شیر بازی نکند

گروه سیاسی فردا: ایران در پاسخ به ترور شهید هنیه، شهید سید حسن نصرالله و شهید نیلفروشان قریب به 200 موشک را به سمت دو پایگاه های مهم رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی هدف گرفت که با موفقیت موشک ها به هدف اصابت کردند. بعد از عملیات وعده صادق 2 تا به امروز اسرائیلی ها مشغول بررسی گزینه های برای واکنش به عملیات ایران هستند.

عباس مقتدایی در گفتگو با فردا درباره پاسخ موشکی ایران به اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی و پاسخ احتمالی رژیم صهیونیستی گفت: جمهوری اسلامی کاملا منطبق بر همه مقررات، قواعد و موازین شرعی، بین المللی و داخلی عمل و حق دفاع مشروع و پاسخ به متجاوز را اعمال کرد.

وی با اشاره به رویکرد منفعلانه سازمان های بین المللی افزود: متأسفانه شورای امنیت سازمان ملل نتوانست به وظایف ذاتی خود در جلوگیری از نقض صلح و امنیت بین المللی عمل کند. اکنون پاسخ ایران نشانه ای از توانمندی ملتی مقتدر است که می تواند چند برابر این عملیات را نیز به اجرا درآورد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه جمهوری اسلامی به منافع ملت خود حساس است و توانایی احقاق منافع را دارد، یادآور شد: اگر طرف مقابل پیام پاسخ ما را دریافت نکند زمینه ای می شود تا این پیام را در سطح بالاتری به آن تفهیم کنیم که دیگر با دم شیر بازی نکند.

مقتدایی ادامه داد: توانمندی های دفاعی بسیار بالاتری از آن به نمایش گذاشتیم داریم که می توانیم آنها را عرضه کنیم اما فعلا تصمیم گرفته ایم در این سطح پاسخ دهیم که این آغاز یک ارسال پیام جدی و واضح به طرفی است که وحشیگری، نقض مقررات بین المللی، تجاوز، جرم و جنایت را در کارنامه خود دارد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد