ربیعی دستیار اجتماعی رئیس‌جمهور شد

کد خبر: 1319450

با حکم مسعود پزشکیان، «علی ربیعی» دستیار اجتماعی رئیس دولت چهاردهم شد.

ربیعی دستیار اجتماعی رئیس‌جمهور شد

«مسعود پزشکیان» در حکمی «علی ربیعی» را به عنوان «دستیار اجتماعی رئیس جمهور» منصوب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، رئیس جمهور در حکمی «علی ربیعی» را به عنوان «دستیار اجتماعی خود منصوب کرد و از او خواست که انعکاس دهنده صداهای متکثر جامعه و به ویژه‌ صدای بی صدایان به شخص رئیس جمهور و ارکان دولت باشد.

در متن این حکم آمده است: با عنایت به مراتب شایستگی، سوابق اجرایی و تجارب ارزشمند جنابعالی در عرصه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی و ارتباطات اجتماعی، به موجب این حکم به سمت «دستیار اجتماعی رئیس جمهور» منصوب می‌شوید.

در بخش دیگری از متن این حکم بیان شده است: امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب قانون اساسی، اهداف سند چشم‌انداز، سیاست‌های کلی مصوب مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، برنامه هفتم پیشرفت و رعایت منشور اخلاقی کارگزاران دولت چهاردهم، ضمن تعامل موثر و سازنده با انجمن‌های علمی، حرفه‌ای و مدنی کشور و استفاده بهینه از نظرات صاحب‌نظران و اندیشمندان این حوزه و همچنین ظرفیت دستگاه‌های اجرایی نسبت به گسترش و تعمیق روابط اجتماعی رئیس جمهور با هدف تقویت و حفظ وفاق ملی و سرمایه اجتماعی دولت اقدام و انعکاس‌دهنده صداهای متکثر جامعه و به ویژه صدای بی صدایان به این جانب و ارکان دولت باشید.

بر اساس این حکم، تفصیل ماموریت‌ها و انتظارات از جنابعالی به پیوست این حکم ابلاغ می‌شود.

رئیس جمهور در این حکم تاکید کرد: توفیقات روزافزون آن جناب را در انجام شایسته وظایف محوله از درگاه خداوند خواستارم.»

علی ربیعی متولد ۱۳۳۴ است و سابقه سخنگویی دولت از سال ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۰ را در کارنامه کاری خود دارد. او در دولت‌های یازدهم و دوازدهم بین سال‌های ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۷ سمت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی را نیز بر عهده داشت.

او استادِ دانشگاه‌های تهران و پژوهشگر حوزهٔ جامعه‌شناسی سیاسی و اقتصادی است.

ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد