آیت الله خاتمی:عملیات وعده صادق ۲ قانونی بود

کد خبر: 1319252

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: انجام عملیات وعده صادق ۲ از سوی دلاورمردان نظام جمهوری اسلامی اقدامی قانونی و منطبق با قوانین منشور سازمان ملل متحد بود.

آیت الله خاتمی:عملیات وعده صادق ۲ قانونی بود

آیت الله سید احمد خاتمی شامگاه پنجشنبه در آئین بزرگداشت شهدای مقاومت در آستان مقدس امامزاده اسحاق (ع) ساوه، اظهار کرد: شهید سیدحسن نصرالله، پرچمدار جبهه مقاومت بود و در احیای مکتب تشیع نقش برجسته ای داشت.

وی افزود: این مجاهد کبیر همواره با اقتدار مقابل زورگویان و زیاده خواهی رژیم صهیونیستی ایستادگی کرد و سرانجام به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به عملیات وعده صادق ۲ از سوی دلاورمردان نیروهای مسلح نظام جمهوری اسلامی گفت: حمله موشکی ایران به مواضع رژیم صهیونیستی نشان از اوج اقتدار و عزت نظام است و اکنون قدرت نظامی و موشکی ایران به گونه‌ای است که موشک‌های بالستیک جمهوری اسلامی از نقاط مختلف کشور شلیک و در مناطق نظامی اسرائیل مورد نظر فرود می‌آید.

آیت الله خاتمی تاکید کرد: عملیات وعده صادق منطبق با قوانین منشور سازمان ملل متحد و در راستای دفاع از حقوق مشروع جبهه مقاومت بود.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری افزود: نظام جمهوری اسلامی در عملیات وعده صادق ۲ همانند جنگ تحمیلی از مواضع مشروع خود دفاع کرد و میزان خسارات وارده در اخباری که آمریکا و رژیم صهیونیستی منتشر می‌کنند، سانسور شده است.

آیت الله خاتمی ادامه داد: اکنون رژیم غاصب صهیونیستی همزمان در حال جنگ با غزه، لبنان، سوریه و یمن است و چنانچه کوچک‌ترین خطایی از سوی این رژیم صورت گیرد به طور قطع قهرمانان نیروهای مسلح نظام جمهوری اسلامی با بهره گیری از تمام ظرفیت نظامی و موشکی، مجدد پاسخی قاطع و دندان شکن تر از عملیات وعده صادق ۲ خواهند داد.

وی گفت: استکبار جهانی به دنبال ایجاد جنگ روانی و ملتهب کردن فضای مجازی است که باید در این راستا هوشیار بود./مهر

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد