مصباحی‌مقدم: عملیات موشکی موجب تنبیه اسرائیل شد

کد خبر: 1318994

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درخصوص عملیات وعده صادق۲ گفت: این اقدام مهم موجب تنبیه اسرائیل، چنین متجاوز غیرقابل کنترل است و نشان می‌دهد بالاخره یک کشور انقلابی به میدان آمده و می‌تواند این جرثومه فساد را کنترل کند.

مصباحی‌مقدم: عملیات موشکی موجب تنبیه اسرائیل شد

حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی‌مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ، درباره عملیات موفق وعده صادق2 که توسط سپاه و در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی واقع شد، بیان کرد: عملیات وعده صادق2 که در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی انجام گرفت در خون‌خواهی شهادت آقای هنیه در تهران، شهادت سید حسن نصرالله، سردار نیلفروشان و سایر شهدای جنایات این رژیم و ضمناً انتقامی نسبت به خون شهدای بسیار در غزه و لبنان بود.

وی افزود: این اقدام ضروری و به‌جا، موجب خوشحالی ملت ایران و آزادگان جهان است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: رژیم صهیونیستی که مورد حمایت آمریکا و برخی کشورهای اروپایی است به‌نوعی احساس کرده بود که از هرگونه بازخواست و تعقیب آزاد است و حتی شورای امنیت سازمان ملل هم از پس او بر نمی‌آید چون آمریکا وتو می‌کند و دادگاه لاهه نیز از عهده‌ی او بر نمی‌آید چون این رژیم تن به حقوق بین‌الملل نداده و انواع جنایات را مرتکب می‌شود.

مصباحی‌مقدم گفت: این عملیات جمهوری اسلامی ایران موجب تنبیه چنین متجاوز غیرقابل کنترل است و نشان می‌دهد بالاخره یک کشور انقلابی به میدان آمده و می‌تواند این جرثومه فساد را کنترل کند.

وی اضافه کرد: هم‌چنین این اقدام قلب میلیاردها انسان آزاده در جهان را خوشحال کرد و نشان داد رژیم صهیونیستی کوچک‌تر از آن است که بتواند مقابل چنین اقدام قاطعی مقاومت کند. وعده صادق2 مشخص کرد که گنبد آهنین که ادعا می‌شد نفوذناپذیر است، با اولین شلیک‌ها مورد هدف قرار گرفت و از دور خارج شد و هم‌چنین پدافندشان از کار افتاد. بالای 90 درصد از موشک‌ها به اهداف اصابت کرد و سران خبیث این رژیم را به لانه‌های‌شان برد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: این اقدام مهم دل ملت مظلوم فلسطین و لبنان را شاد کرد؛ این‌گونه اقدامات قدرت بازدارندگی ایران و توان دفاعی ما را نشان می‌دهد. با اینکه کشورهای متعددی از این رژیم در جریان وعده صادق 2 حمایت کردند ولی نتوانستند از جلوگیری این اقدام برآیند.

مصباحی‌مقدم گفت: ما به رزمندگان‌مان دست مریزاد می‌گوییم. این‌گونه اقدامات می‌تواند برای مراحل بعدی نیز رژیم صهیونیستی را واردار به تأمل و توقف کند. البته این انتظار وجود دارد که اگر چنین اقداماتی ضرورت پیدا کرد، انجام بگیرد تا رژیم جعلی جرات تکان خوردن از جای خود را نداشته باشد./تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد