وحیدی: اسرائیل پاسخ دهد؛ تل‌آویو و حیفا را زیر رو می‌کنیم

کد خبر: 1318779

فرمانده اسبق نیروی قدس سپاه در گفت‌وگو با تسنیم:همه کشورهای منطقه و‌ خصوصا کشورهای اسلامی مراقب باشند که در شرایط حساسی هستیم.

وحیدی: اسرائیل پاسخ دهد؛ تل‌آویو و حیفا را زیر رو می‌کنیم

فرمانده اسبق نیروی قدس سپاه تصریح کرد: اگر رژیم صهیونیستی خطا کند، ممکن است تصمیم‌مان را تغییر داده و ثابت کنیم که می‌توانیم فقط در یک شب، تل‌آویو را با خاک یکسان کنیم.

سردار احمد وحیدی فرمانده اسبق نیروی قدس سپاه در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم با اشاره به عملیات و‌ حمله موفق سپاه به سرزمین‌های اشغالی گفت: پیام ما به همه کشورهای منطقه و‌ خصوصاً کشورهای اسلامی این است که مراقب باشند که در شرایط حساسی هستیم. ما از منطقه، حماس اهل‌سنت و حزب‌الله شیعه در مقابل رژیم صهیونیستی دفاع کرده و می‌کنیم و انتظار داریم همه کشورهای اسلامی با هوشیاری در مسیر درست قرار بگیرند.

وی گفت: ما خواهان صلح و‌ ثبات برای منطقه هستیم و در عین حال با هیچ‌کسی در حوزه امنیت ملی‌مان شوخی نداریم هرکس به دشمن ما کمک کند، او را همراه با دشمن درهم خواهیم کوبید.

فرمانده اسبق نیروی قدس سپاه گفت: وقت آ است تا کشورهای اسلامی مشخص کنند طرف حق هستند یا طرف آمریکا و رژیم صهیونیستی. ما از غزه و لبنان حمایت کرده و‌ خواهیم کرد.

وزیر اسبق دفاع، گفت: رژیم صهیونیستی به هیچ اصولی پایبند نیست؛ بیش از 40 هزار نفر را در غزه و صدها نفر را در لبنان به خاک و‌خون کشید؛ ما امشب می‌توانستیم همانند آنها عمل کنیم و برای کشتن مقامات‌شان ضرباتی بزنیم که حتی در پناهگاه‌ها به درک واصل شوند اما نخواستیم به غیرنظامی‌ها ضربه بزنیم اما رژیم برای ترور شهید نصرالله به چند ساختمان مسکونی حمله و صدها نفر را شهید کرد.

سردار وحیدی گفت: ما بخش غافلگیرکننده‌ی توان نظامی خودمان را استفاده نکردیم اما اگر رژیم صهیونیستی دست از پا خطا کند، از همه توان‌مان و از موشک‌های با قدرت تخریب بالاتر و از پهپادهای بسیار پیشرفته‌ی خود استفاده خواهیم کرد. در این شرایط ممکن است اقتضائات عملیاتی جدیدی طراحی کنیم.

وحیدی با بیان اینکه تمام مراکز نظامی به‌عنوان هدف انتخاب شده‌اند و بر اساس طراحی‌های دقیق  شلیک کردیم، گفت: واقعیت این است که ما امشب می‌توانستیم تل‌آویو و حیفا را زیر و رو کرده و کل این دو شهر را با خاک یکسان کنیم اما این‌ کار را نکردیم چون ملاحظات اخلاقی و انسانی داشتیم اما اگر رژیم خطا کند، ممکن است تصمیم‌مان را تغییر داده و ثابت کنیم که می‌توانیم  فقط در یک شب، تل‌آویو را با خاک یکسان کنیم.

وی گفت: رژیم صهیونیستی حق اشتباه محاسباتی ندارد؛ اگر اشتباه کند، باید مسئولیت زیر و رو شدن تل‌آویو را بپذیرد./تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد