جوکار: آینده متعلق به جبهه مقاومت است

کد خبر: 1318284

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «آینده متعلق به جبهه مقاومت است»، گفت: در آینده‌ای نزدیک شاهد خواهیم بود که رژیم صهیونیستی که امروز به نیابت از آمریکا در منطقه این همه خون‌ریزی انجام می‌دهد، نابود خواهد شد.

جوکار: آینده متعلق به جبهه مقاومت است

محمدصالح جوکار با اشاره به پیام رهبر انقلاب درباره قضایای اخیر لبنان و جنایات رژیم صهیونیستی گفت: پیام رهبری دارای جنبه‌های تحلیلی و تبیینی است؛ از یک سو جنبه تبیینی آن در خصوص رژیم صهیونیستی است که این رژیم به تعبیر رهبری مانند یک سگ هار در منطقه رها شده و مردم فلسطین و لبنان را به شهادت می‌رساند.

وی افزود: جنبه‌ی تحلیلی پیام رهبری نیز این است که باید در مقابل این رژیم گستاخ و جنایتکار ایستادگی شود؛ در این زمینه محوریت حزب‌الله به عنوان نماد مقاومت اسلامی در مقابله با رژیم صهیونیستی بسیار حائز اهمیت است و هر مساله‌ای که بناست اتفاق بیفتد، باید حول محور حزب‌الله باشد؛ یعنی اینکه باید همه اعضای جبهه مقاومت در مقابله و مصاف با رژیم صهیونیستی همراه با حزب الله باشند.

این نماینده مجلس عنوان کرد: نکته بعدی پیام رهبری درباره مقاومت حزب‌الله است؛ اینکه رژیم صهیونیستی فکر می‌کند تعدادی از فرماندهان حزب‌الله را ترور کند، بناست به ساخت درونی حزب‌الله ضربه‌ای بزند، اتفاق نیفتاده و نخواهد افتاد چراکه ترمیم فوری و آنی مدیریت و فرماندهی در ساختار دفاعی حزب‌الله آنچنان دیده شده که خللی در مقاومت ایجاد نخواهد کرد و حزب‌الله می‌تواند در آنِ واحد این را جبران کند.

جوکار تصریح کرد: یقیناً آنچه مسلم است این است که آینده متعلق به جبهه مقاومت است و در آینده‌ای نزدیک شاهد خواهیم بود که رژیم صهیونیستی که امروز به نیابت از آمریکا در منطقه این همه خون‌ریزی انجام می‌دهد، نابود خواهد شد.

/ ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد