رشیدی:

انتقام سخت ایران از رژیم اسرائیل در دستور کار است

کد خبر: 1318275

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: مطمئن باشید انتقام سخت ایران از رژیم اسرائیل در دستور کار است.

انتقام سخت ایران از رژیم اسرائیل در دستور کار است

«محمد رشیدی» با بیان اینکه باید چند سطح از واکنش نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی را شاهد باشیم، گفت: در وهله اول، ملت ایران، ملت کشورهای اسلامی و همچنین همه آزادی‌خواهان جهان باید با راهپیمایی و تجمعات خود جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کنند.

وی بیان کرد: یک موضع نیز باید دولت‌ها داشته باشند مبنی بر اینکه باید تمام دولت‌های دنیا که ادعای دفاع از حقوق بشر و دفاع از حقوق انسان‌ها را دارند، در مقابل رژیم کودک‌کُش صهیونیستی بایستند و باید جنایات رژیم صهیونیستی و ترورهای این رژیم منحوس محکوم شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یک رده از موضع‌گیری در مقابل جنایت رژیم صهیونیستی نیز باید از سوی آن دسته از دولت‌های کشورهای اسلامی انجام شود که یا سکوت کرده‌اند یا آنکه در پشت پرده حامی رژیم غاصب صهیونیستی هستند.

رشیدی تاکید کرد: وحدت جهان اسلام یکی از اولویت‌های مهم برای دفاع از مردم مظلوم غزه و لبنان است و برای مقابله با رژیم صهیونیستی الزامی است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی درباره انتقام سخت جمهوری اسلامی ایران از رژیم صهیونیستی، توضیح داد: مطمئن باشید که انتقام سخت ایران از رژیم اسرائیل در دستور کار است، چرا که رژیم صهیونیستی با ترور شهید اسماعیل هنیه در خاک ایران به کشور ما تجاوز کرد و حتماً انتقام سخت و کیفر سخت اسرائیل به وقت خودش انجام خواهد شد؛ منتها با مراعات شرایطی که باید این انتقام به نحو احسن انجام شود.

وی اظهار کرد: حمایت و همراهی و پشتیبانی از جبهه مقاومت قطعاً تداوم خواهد داشت و این موضوع برای هر مسلمانی واجب است و همه باید در این راستا اقدام کنند.

مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد