جریان میدانی و سایبری صهیونیست‌ها به خط شد

تداوم پروژه ترور با عملیات رسانه‌ای علیه ایران

کد خبر: 1318257

همزمان با اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن سیدحسن نصرالله و جمعی از فرماندهان مقاومت، گرو‌ه‌های ضدایرانی وابسته به سرزمین‌های اشغالی نیز فرصت را برای عرض اندام تبلیغاتی مهیا دیدند. به فاصله کمتر از یک روز از اعلام خبر شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان، یکی از پایگاه‌های فراجا در شهرستان زاهدان استان سیستان و بلوچستان مورد حمله تروریستی قرار گرفت.

تداوم پروژه ترور با عملیات رسانه‌ای علیه ایران

همزمان با اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن سیدحسن نصرالله و جمعی از فرماندهان مقاومت، گرو‌ه‌های ضدایرانی وابسته به سرزمین‌های اشغالی نیز فرصت را برای عرض اندام تبلیغاتی مهیا دیدند. به فاصله کمتر از یک روز از اعلام خبر شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان، یکی از پایگاه‌های فراجا در شهرستان زاهدان استان سیستان و بلوچستان مورد حمله تروریستی قرار گرفت. دقایقی پس از حمله نیز گروهک تروریستی جیش الظلم با انتشار اطلاعیه‌ای مسئولیت این اقدام تروریستی را بر عهده گرفت. اقدامی که البته بدون تلفات بود. ساعتی پس از حمله، فرمانده انتظامی زاهدان از تیراندازی کور عوامل تروریستی، به سمت پاسگاه انتظامی دومک این شهرستان خبر داد و گفت: در این حادثه یک مأمور انتظامی مجروح و به مرکز درمانی منتقل شد که حال عمومی وی مطلوب و رضایتبخش است. سرهنگ شاهپور فلاحی افزود: عوامل تروریستی بزدل، بلافاصله و پس از مواجهه با پاسخ قاطع متقابل، فرار را بر قرار ترجیح دادند و از محل متواری شدند که با توجه به اطلاعات به دست آمده، تلاش برای دستگیری آنان ادامه دارد.

اعلام آماده‌باش اسرائیل برای گروه‌های تروریستی

به نظر می‌رسد شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان، گروه‌های وابسته به سرزمین‌های اشغالی را به این نتیجه رسانده که در شرایط فعلی بایستی اقدامات تروریستی خود در مرزهای کشورمان را به منظور حمایت از صهیونیست‌ها تداوم بخشند. تحلیل جیش‌الظلم و گروه‌های مشابه این است که در شرایط کنونی توجه ایران به لبنان متمرکز خواهد شد و همین موضوع می‌تواند عاملی برای غفلت جمهوری اسلامی از امنیت مرزهای خود باشد. تحلیلی که مشخصاً از سرزمین‌های اشغالی به گروهک‌های ضدایرانی دیکته شده و همزمانی اقدام تروریستی جیش‌الظلم با جنایت صهیونیست‌ها در ضاحیه بیروت نیز مؤید این امر است.

عملیات روانی علیه ایران

در جهان عرب

ترور دبیرکل حزب‌الله لبنان و فرماندهان عملیاتی مقاومت، بخشی از پروژه تروری است که رژیم صهیونیستی در روزها و هفته‌های اخیر علیه محور مقاومت، بخصوص جمهوری اسلامی ایران آغاز کرده است. حداقل در روزهای اخیر، خط خبری جریان رسانه‌ای وابسته به رژیم صهیونیستی هماهنگ‌تر و منظم‌تر از قبل درحال پیشبرد جنگ روانی علیه گروه‌های مقاومت هستند. عملیاتی که جایگاه محوری و رهبری ایران نزد جبهه مقاومت و مردم کشورهای منطقه را نشانه رفته و به دنبال مقصر جلوه دادن ایران است.

در تازه‌ترین و آشکارترین این تلاش‌ها، یک روزنامه فرانسوی مدعی شده که اسرائیل از طریق یک عامل نفوذی ایرانی از حضور سیدحسن نصرالله مطلع شده است. روزنامه فرانسوی لوپاریزین به نقل از منبع امنیتی خود در لبنان که هیچ اسم و عنوانی ندارد، در گزارشی نوشته است: اسرائیل بعد از ظهر جمعه از طریق یک عامل نفوذی ایرانی از ورود حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان به حومه بیروت مطلع شده بود. خطی که سپس از سوی برخی رسانه‌های عربی معاند با جریان مقاومت به سرعت بازنشر شد.

نقش العربیه در تکمیل پروژه

زمینه رسانه‌ای رژیم صهیونیستی برای عملیات تروریستی‌اش در بیروت هم مکمل خودش را دارد. مکملی که ردپایش را باید در شبکه رسانه‌ای وابسته به برخی کشورهای منطقه جست‌و‌جو کرد. ساعاتی از اعلام خبر شهادت شهید نصرالله نگذشته بود که ویدیویی از شخصی به اسم سیدمحمدعلی الحسینی منتشر شد که در آن مدعی شده بود دبیرکل حزب‌الله لبنان قربانی معامله ایران و رژیم صهیونیستی شده است! شخصیتی با مذهب شیعه و معمم که پای ثابت برنامه‌های ضدایرانی شبکه العربیه است. او مخالف سرسخت حزب‌الله است و مصاحبه‌ها و اظهاراتش هم این را نشان می‌دهد. همچنین ارتباط الحسینی با کشورهای اروپایی هم موضوعی نیست که پنهان مانده باشد. الحسینی در سال ۲۰۱۱ توسط دستگاه‌های امنیتی لبنان و به اتهام جاسوسی برای رژیم صهیونیستی بازداشت‌ شد و پس از آزادی، همکاری‌هایش با گروهک منافقین را علیه ایران آغاز کرد و در همین راستا نیز از افراد به هلاکت رسیده منافقین با عنوان «شهید» یاد می‌کرد. حال همزمان با ترور شهید نصرالله از سوی رژیم صهیونیستی، برخی رسانه‌های عربی همسو با غرب، تلاش می‌کنند تا پروژه ترور دبیرکل حزب‌الله لبنان و تضعیف محور مقاومت را با عملیات رسانه‌ای علیه ایران تداوم بخشند.

روزنامه ایران

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد