حدادی : انتقام سخت از اسرائیل زودتر محقق شود

کد خبر: 1318018

نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی گفت: باید هر چه سریع‌تر اقدامی جدی برای پاسخ به جنایت رژیم منحوس صهیونیستی اتخاذ شود.

حدادی : انتقام سخت از اسرائیل زودتر محقق شود

علی حدادی ضمن محکومیت اقدام رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن دبیرکل حزب الله لبنان، اظهار کرد: حزب‌الله زنده است و همیشه مسیر مبارزه با ظلم، ستم، نظام سلطه و رژیم غاصب و کودک‌کُش صهیونیستی را تا نابودی این رژیم دنبال خواهد کرد.

وی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی با حملات وحشیانه به جنوب لبنان و شهادت سید حسن نصرالله عملا از خط قرمز محور مقاومت عبور کرده است و باید منتظر پاسخی دردناک باشد.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تاریخ به خوبی گواه می‌دهد که با شهادت اعضا و فرماندهان حزب‌الله لبنان، هیچ‌گاه مسیر حزب‌الله متوقف نشده است. حزب‌الله مقاوم است و روز به روز مقاوم‌تر خواهد شد.

وی بیان کرد: دشمنان و صهیونیست‌ها بدانند که با شهادت سید حسن نصرالله قطعاً حزب‌الله و جبهه مقاومت قوی‌تر خواهد شد و ایستادگی حزب‌الله و جبهه مقاومت تا نابودی کامل رژیم صهیونیستی ادامه خواهد یافت.

حدادی گفت: ان‌شاءالله محور مقاومت قوی‌تر از گذشته عمل خواهد کرد و خون پاک شهدای مقاومت به خصوص شهید سید حسن نصرالله باعث می‌شود آزادی قدس هر چه زودتر محقق شود.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مطالبه جدی ما آن است که انتقام سخت از رژیم صهیونیستی زودتر عملیاتی شود و جبهه مقاومت باید اقدامی قاطع در راستای اضمحلال و نابودی رژیم غاصب صهیونیستی انجام دهد.

وی متذکر شد: با توجه به شهادت شهید اسماعیل هنیه و همچنین دبیرکل حزب الله لبنان، لازم است یک اقدام جدی و انتقام سخت از این رژیم گرفته شود و باید به آنان پاسخ سختی داد. انتظار ما بر این است که شورای عالی امنیت ملی هرچه سریع‌تر اقدامی جدی برای پاسخ به اقدامات ددمنشانه رژیم صهیونیستی اتخاذ کند.

مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد