محمداسماعیل کوثری در گفتگو با فردا:

صهیونیست‌ها در جنوب لبنان نمی‌توانند کاری از پیش ببرند

کد خبر: 1317342

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: صهیونیست ها شاید بخواهند ادا دربیاورند و لفاظی کنند اما قطعا و یقینا این کار را نخواهند کرد چون جنوب لبنان منطقه ای کوهستانی است بنابراین هیچ گاه نظامیان رژیم جنایتکار صهیونیستی نمی توانند کاری از پیش ببرند.

صهیونیست‌ها در جنوب لبنان نمی‌توانند کاری از پیش ببرند

گروه سیاسی فردا: در هفته‌های اخیر، ترورهای فرماندهان ارشد حزب‌الله و حملات الکترونیکی و تکنولوژیک مانند ماجرای پیجرها و بی‌سیم‌ها بخشی از برنامه اسرائیل برای قدرت نمایی و افزایش سطح تنش با حزب‌الله و البته تست میزان پاسخ مقاومت به آن بود.

اسرائیل با شناختی که از توانایی‌های بالای نظامی حزب‌الله در جنگ زمینی و کلاسیک دارد، به دنبال آن است تا طی حملات سنگین هوایی، ضربات سهمگین و به شدت تضعیف کننده‌ای به مقاومت لبنان وارد کند و در صورت تحقق آن و یا عدم پاسخگویی مورد انتظار مقاومت، در مرحله بعد با تجاوز زمینی، جنگ علیه لبنان را ادامه دهد و در عمل، بازی را از دست حزب‌الله به عنوان مرکزیت جبهه پشتیبان خارج کند.

در این میان و از جمله در خصوص احتمال تجاوز زمینی، یک عامل تعیین کننده و مهم وجود دارد و آن سطح و نوع پاسخگویی حزب‌الله به تجاوزات امروز و روزهای آتی است. سطح و شکل پاسخ حزب الله در مرحله کنونی می‌تواند در شکل تقابل پیش روی میان اسرائیل و حزب‌الله مؤثر باشد. این موضوع برای صهیونیست‌ها یک نقطه مجهول و گنگ است و البته یک نقطه قوت برای مقاومت لبنان.

محمداسماعیل کوثری در گفتگو با خبرنگار فردا درباره احتمال تجاوز زمینی اسرائیل به جنوب لبنان گفت: صهیونیست ها شاید بخواهند ادا دربیاورند و لفاظی کنند اما قطعا و یقینا این کار را نخواهند کرد چون جنوب لبنان منطقه ای کوهستانی است بنابراین هیچ گاه نظامیان رژیم جنایتکار صهیونیستی نمی توانند کاری از پیش ببرند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد