سردار فدوی: جبهه مقاومت‌ جزع و فزع آمریکا را درآورد‌

کد خبر: 1317328

جانشین فرمانده سپاه با بیان اینکه دفاع از حق دفاع، دفاع از جبهه حق و سرزمینی که برای حق به پا خواسته جزو واجبات است، گفت: اکنون جبهه مقاومتی روی کار آمده که جزع و فزع آمریکا را درآورده است.

سردار فدوی: جبهه مقاومت‌ جزع و فزع آمریکا را درآورد‌

جانشین فرمانده سپاه با بیان اینکه دفاع از حق دفاع، دفاع از جبهه حق و سرزمینی که برای حق به پا خواسته جزو واجبات است، گفت: اکنون جبهه مقاومتی روی کار آمده که جزع و فزع آمریکا را درآورده است.

سردار علی فدوی در آیین یادواره 2800 شهید شاخص شهرستان اراک که در استانداری مرکزی در حال برگزاری است اظهار داشت: مردم ایران در هشت سال جنگ تحمیلی و در شروع جنگ تکلیفی را انجام دادند که این تکلیف هزاران سال باید گرامی داشته شود، مردم ایران در پی انقلاب اسلامی که ولی خدا؛ حضرت امام راحل به سرانجام رساند و با گفتن کلام‌های خدا پیروی کردند و انقلاب را به پیروزی رساندند.خبیثان عالم بر خلاف کلام خدا عمل و سلطه‌گری کردند، وقتی ندای حق بلند شد وحشت کردند که اگر این ندای حق گسترش پیدا کند بساط سلطه‌گری را برمی‌چینید.

وی‌افزود: دشمنان خبیث در سحر 24 بهمن سال 57  مسلحانه به انقلاب اسلامی حمله کردند، آنها حتی یک روز تحمل نکردند که سازمان یافته به انقلاب حمله نکنند، ‌عظمت انقلاب اسلامی بود که مردی خدایی و ولی خدا ندای حق را سر داد و مردم به دنبال ولی حق رفتند و انقلاب را پیروز کردند. انقلاب بیش از 40 سال درون خود کار کرد تا توانست در سال 42 بروز بیرونی پیدا کند و نهضت انقلاب اسلامی پیروز شد. هر چه جلوتر رفتیم دشمنان اسلام  فهمیدند زور انقلاب اسلامی زیاد است و هر روز توان خود را افزایش دادند اما باز هم شکست خوردند.

جانشین فرمانده کل سپاه انقلاب اسلامی تصریح کرد: دشمنان خبیث به دنبال جنگ تحمیلی رفتند و مطمئن بودند که پیروز می‌شوند اما اشتباه محاسباتی کردند و جنگ را شروع کردند منشأ این جنگ تنها صدام نبود بلکه از شرق و غرب و آمریکا و اسرائیل در این جنگ مشارکت داشتند، ندای حق امام راحل در 31 شهریور ماه آنچنان شوری را در درون مردم ایجاد کرد که سراسیمه به جبهه برسند و  تکلیف خود را انجام دهند و به جهاد مقدسی که نسل به نسل شنیده بودند خود را اعزام کردند بیش از 10 درصد مردم در آن زمان به جبهه رفتند که در این جنگ شهدای استان مرکزی   7200 شهید تقدیم نظام مقدس اسلامی کرد، یعنی همه مردم دلداده بودند تا به تکلیف خود عمل کنند‌.

فدوی ادامه داد: در جنگ جبهه حق و باطل در مقابل هم قرار می‌گیرند، جبهه حق جمهوری اسلامی بود که براساس تعالیم قرآن حرکت کرد و ملت یکپارچه به پا خواستند و نهضت اسلامی به پیروزی رسید، اگر ما به جبهه شتافتیم به جهت تکلیف مداری بود و مطمئن بودیم اگر امام می‌فرماید به جبهه بشتابید و از کشور خود در مقابل دشمن متجاوز دفاع کنید این کار را انجام داده و جهاد در راه خدا داشتیم. و اکنون بعد از گذشت 45 سال از عمر جمهوری اسلامی همچنان با اقتدار ایستاده است.

وی تصریح کرد: دفاع از حق دفاع، دفاع از جبهه حق و سرزمینی که برای حق به پا خواسته جزو واجبات است که مردم با بصیرت ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس متعهدانه تکلیف خود را انجام دادند‌ و‌ پیروز میدان شدند، نهضت اسلامی امام راحل آنچنان برقرار بود که اکنون انتقال نسلی انجام شده است نه انقطای نسلی. خبیثان عالم بسیار کار کردند و  تلاش می‌کنند که انقطای نسلی صورت گیرد اما موفق نشدند، در دهه 60 جبهه مقاومت وجود نداشت اما اکنون جبهه مقاومتی روی کار آمده که جزع و فزع آمریکا را درآورده است، نفس جبهه مقاومت اسلامی در یمن به نفس پاسداران انقلاب اسلامی خورد و قدرتمند شدند و ناو هواپیماهای آمریکا را زدند و  آمریکا و اروپائیان نتوانستند هیچ غلطی برای رزمندگان مقاومت کنند. پیروزی از آن جبهه حق شد زیرا وعده خداوند است و‌ همیشه حزب خدا پیروز است و حزب شیطان هیچ وقت پیروز نخواهد بود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: هفته دفاع مقدس بزرگداشت خون شهدایی است که تحت رهبری امام راحل به جهاد در راه خدا رفتند و این جهاد باید برای مردم و جوانان تبیین شود که این بزرگان به تکلیف خود عمل کردند، شهدا پشتوانه انقلاب اسلامی هستند و باید مطمئن باشیم عاقبت بخیر می‌شویم و به بهشت می‌رویم../تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد