جلسه فوق‌العاده‌ کمیسیون امنیت ملی درباره حوادث تروریستی لبنان

کد خبر: 1316522

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: فردا با حضور وزیر اطلاعات و مسئولانی از سپاه پاسداران و وزارت امور خارجه، ابعاد حادثه تروریستی در لبنان بررسی خواهد شد.

جلسه فوق‌العاده‌ کمیسیون امنیت ملی درباره حوادث تروریستی لبنان

ابراهیم رضایی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اظهار نظر یکی از همکاران ما درباره موضوع دخالت ایران در برخی از تجهیزات لبنان و حزب‌الله، اظهارنظر شخصی ایشان است و موضع کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی نیست.

وی ادامه داد: تاکنون نه مجلس شورای اسلامی و نه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، هیچ گونه بررسی در این ارتباط انجام نداده و جلسه و مطلبی در این مورد نبوده است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در ارتباط با حوادث منطقه از جمله حوادث تروریستی لبنان و برای بررسی ابعاد مختلف امنیتی و فنی این حوادث، کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی صبح فردا (دوشنبه ۲ مهر ماه) جلسه فوق‌العاده‌ای با حضور وزیر اطلاعات و تعدادی از مدیران این وزارتخانه، مسئولان، فرماندهان و مدیرانی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، وزارت اطلاعات و وزارت امور خارجه و برخی دیگر از دستگاه‌ها خواهد داشت و ابعاد مختلف این حادثه را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی افزود: ما به شدت اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی علیه لبنان را محکوم می‌کنیم و این اقدام در ادامه جنایت‌های ۷۰ ساله و به ویژه جنایت‌های یک سال اخیر این رژیم ارزیابی می‌شود.

رضایی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی با ترور ملت لبنان و با اقدام تروریستی علیه یک ملت و اقدام تروریستی علیه غیرنظامیان در لبنان ثابت کرده است که چیزی به جز زبان زور نمی‌فهمد و ما معتقدیم که از همه ابزارها برای خنثی کردن وحشی‌گری‌ها و آدم‌کشی‌های رژیم صهیونیستی و ماشین ترور و ماشین آدم کشی و کودک کشی این رژیم باید استفاده کنیم./مهر

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد