حمله اشرار به نیروهای مرزبانی در میرجاوه/لحظه تیراندازی تروریست‌ها به سمت خودروی هنگ مرزی میرجاوه +فیلم

کد خبر: 1314531

ساعتی قبل در یک اقدام ناجوانمردانه خوردوی سورای پژو پارس سفید رنگ به طرف خودروی هنگ مرزی میرجاوه تیراندازی کرد.

حمله اشرار به نیروهای مرزبانی در میرجاوه/لحظه تیراندازی تروریست‌ها به سمت خودروی هنگ مرزی میرجاوه  +فیلم

بر اثر حمله اشرار مسلح سه نفر از نیروهای فراجا در میرجاوه سیستان و بلوچستان به شهادت رسیدند.

ساعتی قبل بر اثر تیراندازی اشرار مسلح سه نفر از نیروهای فراجا در میرجاوه به شهادت رسیدند.

این حادثه داخل شهر جنب پمپ بنزین این شهرستان رخ داد.

بر اثر این تیراندازی، ستواندوم محمد امین نارویی،سرباز پارساسوزنی و سرباز امیر ابراهیم زاده به شهادت رسیدند./ایرنا

شهادت ماموران فراجا در حملهٔ تروریستی در میرجاوه

بر اثر تیراندازی سرنشینان مسلح یک دستگاه خودروی پژو به سمت کارکنان هنگ مرزی میرجاوه در مجاورت پمپ بنزین تعداد ۳ نفر از کارکنان هنگ مرزی (۲ سرباز و یک کادر) شهید شدند.

اسامی شهدا ترور امشب میرجاوه:

امیر ابراهیم زاده

 پارسا سوزنی 

امین نارویی

جزئیات حادثه تروریستی میرجاوه

شمس‌آبادی دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان: عصر امروز در یکی از پمپ بنزین‌های شهرستان میرجاوه تعدادی از افراد ناشناس مسلح به سمت نیروهای مرزبانی که در حال بنزین زدن بودن تیراندازی کردند.

در این حادثه تروریستی ۳ نفر از نیروهای مرزبانی (۲ سرباز و یک نیروی کادری) به شهادت رسیدند و یک نفر از مردم عادی که در محل حضور داشت، زخمی شد.

بلافاصله قاضی و بازپرس ویژه در محل حضور پیدا کرد و برای این حادثه تروریستی پرونده قضایی تشکیل شد و اقدامات اطلاعاتی برای شناسایی افراد آغاز شده است./خبرگزاری دانشجو

پیام فرماندار میرجاوه در پی شهادت جمعی از پرسنل فراجا

مهدی جمشیدزهی، فرماندار میرجاوه، شهادت جمعی از پرسنل غیور فراجا در پی حمله‌ تروریستی به خودرو هنگ مرزی میرجاوه را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، متن پیام  به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

حمله تروریستی به خودروی پرسنل هنگ مرزی شهرستان را که منجر به شهادت جمعی از سربازان و پرسنل جان‌برکف فراجا گردید، دل ملت بزرگ ایران اسلامی را به درد آورد، اقدام وحشیانه‌ای که نشان از عجز و ناتوانی دشمنان نظام و انقلاب دارد.

پرواضح است این اقدامات ددمنشانه توسط گروهک‌های تروریستی حمایت شده از سوی استکبار جهانی و رژیم‌صهیونیستی، نه تنها خللی در عزم و اراده‌ی ملت بزرگ ایران اسلامی و فرزندان راستین و برومند آنان در ایستادگی در مقابل استکبار جهانی وارد نخواهد کرد بلکه همه را در برابر زورگویان عالم، متحد و بسیج خواهد نمود.

امروز دشمنان قسم خورده‌ی این نظام که توان رویارویی مستقیم با فرزندان ایران اسلامی را ندارند دست به اقدامات مذبوحانه‌ای چون حمله‌ی تروریستی به خودروی هنگ مرزی شهرستان میرجاوه می‌زنند که این موضوع نشان از اضمحلال هیمنه‌ی پوشالی آنان است.

اینجانب ضمن محکومیت شدید این اقدام تروریستی، شهادت جمعی از مرزبانان غیور فراجا را به عموم ملت شریف ایران اسلامی خصوصا خانواده‌ی معزز این عزیزان تسلیت عرض می کنم.

رجاء واثق دارم حافظان مقتدر نظم و امنیت، پاسخی قاطعانه به عاملان و آمران این جنایت ننگین خواهند داد.»

حجم ویدیو: 526.73K | مدت زمان ویدیو: 00:00:17 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد