عارف: وزارت ورزش به دیپلماسی ورزشی بیشتر توجه کند

کد خبر: 1312499

معاون اول رئیس‌جمهور از وزیر جدید ورزش و جوانان خواست، این وزارتخانه به دیپلماسی ورزش بیشتر توجه کند.

عارف: وزارت ورزش به دیپلماسی ورزشی بیشتر توجه کند

محمدرضا عارف معاون اول رئیس‌جمهور در آیین تکریم و معارفه وزرای قدیم و جدید ورزش و جوانان، ضمن تشکر از کیومرث هاشمی برای گزارشی که ارائه داد، خطاب به دنیامالی وزیر جدید ورزش و جوانان، گفت: ترک کردن مجلس و واگذاری خدمت به مردم کار بزرگی است، به این دلیل که شما با مردم میثاق می‌بندید که کارهای آنها را پیگیری کنید.

وی افزود: تشکر می‌کنم که ایشان پیشنهاد رئیس‌جمهور را قبول کردند تا دولت وفاق ملی روی کار بیاید.

معاون اول رئیس‌جمهور اضافه کرد: از اوایل دهه هشتاد ایشان را می‌شناسیم و شهادت می‌دهم ایشان در هر نقشی که برعهده گرفتند موفق بودند، ان شاءالله در این سنگر مهم نیز موفق خواهند بود.

عارف تصریح کرد: به قهرمانان المپیک در پاریس تبریک عرض می‌کنم و برای عزیزان پارالمپیک آرزوی توفیقات بیشتر داریم.

وی ادامه داد: واقعیت این است که امروز ما شعار فقط  شعار جوانگرایی نمی‌دهیم، بلکه به آن اعتقاد داریم.

معاون اول رئیس‌جمهور تصریح کرد: اما از طرفی در قبال مردم نیز مسئولیت داریم، نمی‌شود اداره امور کشور را به جوانی که نمی‌دانیم موفق می‌شود یا خیر، بسپاریم.

عارف اضافه کرد: بنابراین ما باید تعدادی از جوانان را برای مدیریت میانی و بالایی کشور برای ۴ سال آینده آماده کنیم، پروژه‌ای ملی خواهیم داشت که وزارت ورزش و جوانان باید به آن درگیر شود.

وی اظهار کرد: جوانان مستعد، نخبه و برجسته از سراسر کشور، نه فقط از تهران باید شناسایی شوند و صرفاً براساس توانایی و شایستگی و ویژگی‌های اخلاقی و نه وابستگی‌ها و گرایش‌های سیاسی، باید انتخاب شوند.

معاون اول رئیس‌جمهور اضافه کرد: باید افرادی تربیت شوند که مستقل از دیدگاه دولت، در خدمت دولت باشند و بتوانیم چند صد نفر را تربیت کنیم که پست‌های میانی و بالایی را در اختیار بگیرند.

تکمیل می‌شود...

فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد