حسین ابراهیمی در گفت‌وگو با «فردا»:

دلسوزان انقلاب از هر گونه اختلاف‌افکنی پرهیز می‌کنند

کد خبر: 1311494

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: همه کسانی که دلشان برای انقلاب می‌سوزد و بر اصل قانون‌گرایی تأکید دارند باید از اختلاف بپرهیزند تا در ادامه مسیر نتایج خوبی را شاهد باشیم.

دلسوزان انقلاب از هر گونه اختلاف‌افکنی پرهیز می‌کنند

گروه سیاست سایت فردا: دولت مسعود پزشکیان در شرایطی کار خود را آغاز کرده که وحدت سیاسی به میزان قابل قبولی در میان نیروهای سیاسی دیده می‌شود. در این بین اما برخی نیروها هستند که میل چندانی برای حرکت در مسیر وفاق ندارند و در همین روزهای اخیر شاهد ادامه تندروی‌های برخی طیف‌ها چه علیه دولت و چه علیه مجلس بوده‌ایم.

حسین ابراهیمی، فعال سیاسی اصولگرا، درباره این موضوع به «فردا» گفت: «باید به نیروهایی که در دولت حضور دارند فرصت داد و منتظر ماند و عملکردشان را مشاهده کرد. برخی تصور می‌کنند انتصاب‌های اخیر در دولت، دولت چهاردهم را از اصولگرایان دور می‌کند اما این قضاوت عجولانه است و باید صبر کرد و نتیجه کار را مشاهده کرد».

او ادامه داد: «با اِشرافی که مقام معظم رهبری دارند، جای نگرانی وجود ندارد. در میان اصولگرایان اکثر نیروها افرادی دوراندیش هستند که می‌دانند حمایت از دولت می‌تواند باعث رفع مشکلات شود. دولت همان‌طور که توانست رأی مردم را به دست آورد، امید آن است که بتواند در ادامه مسیر هم رضایت مردم را جلب کند».

این فعال سیاسی همچنین بیان کرد: «باید به دولت کمک کرد تا وفاق حفظ شود. باید تلاش کرد تا دولت موفق شود زیرا اگر نتیجه مثبت شود به نفع کشور و مردم خواهد بود. به نظرم در ادامه مسیر همه گروه‌های سیاسی هم رضایت خواهند داشت».

این فعال سیاسی همچنین بیان کرد: «صحبت‌های آقای پزشکیان هم در راستای وفاق است. البته باید ببینیم وزرا تا چه حد به تعهداتشان عمل می‌کنند؛ طبیعتا اگر به تعهداتشان پایبند باشند، کشور در مسیر درستی پیش می‌رود و به جمعیت وفاداران به رهبری هم افزوده می‌شود».

ابراهیمی در پایان گفت: «همه کسانی که دلشان برای انقلاب می‌سوزد و بر اصل قانون‌گرایی تأکید دارند باید از اختلاف بپرهیزند تا در ادامه مسیر نتایج خوبی را شاهد باشیم».

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد