طنزی که جدی گرفته نمی شود/ سوپرانقلابی ها نگران آینده خود باشند

کد خبر: 1310821

ادبیات مشابهت سازی قالیباف با علی لاریجانی بخشی از رویه ای است که بلافاصله پس از رای اعتماد توسط افراد رادیکال و سوپرانقلابی آغاز شد. این ادبیات سعی دارد رای اعتماد نمایندگان به کابینه پیشنهادی را به قالیباف ربط دهد در حالی که به اذعان کارشناسان و فعالان سیاسی، قالیباف در طول ایام رای اعتماد به خوبی مجلس را اداره کرد و اجازه داد نمایندگان بدون فشار «لابی من ها» رای خود را آشکار کنند.

طنزی که جدی گرفته نمی شود/ سوپرانقلابی ها نگران آینده خود باشند

سرویس سیاسی فردا:  ادبیات مشابهت سازی قالیباف با علی لاریجانی بخشی از  رویه ای است که بلافاصله پس از رای اعتماد توسط افراد رادیکال و سوپرانقلابی آغاز شد. این ادبیات سعی دارد رای اعتماد نمایندگان به کابینه پیشنهادی را به قالیباف ربط دهد در حالی که به اذعان کارشناسان و فعالان سیاسی، قالیباف در طول ایام رای اعتماد به خوبی مجلس را اداره کرد و اجازه داد نمایندگان بدون فشار «لابی من ها» رای خود را آشکار کنند. 

این جریان ضد وحدت پس از تشکیل دولت از شباهت قالیباف با لاریجانی سخن گفت که بازتولید شبیه سازی با حسن روحانی توسط سعید قاسمی است که عملا تبدیل به طنز شده و توسط فعالان سیاسی و نیروهای انقلابی جدی گرفته نمی شود. چرا که این تهمت به شکل های مختلف از سال ۸۴ بیان شده و اکنون به جای توصیف واقعیت تبدیل به دشنامی شده که مخالفان سوپرانقلابی قالیباف از عصبانیت به او نسبت می دهند.

این عملیات روانی طنزگونه در حالی طرح می شود که نیروهای بیان کننده اش باید برای خارج نشدن خود از جبهه انقلاب چاره کنند. این افراد و جریان ها که منش تفسیر به رای و گزینشی و تمسکی به برخی فرمایشات رهبر انقلاب پیدا کرده اند همچنان حاضر نیستند از نقش قالیباف در اداره مجلس یازدهم به عنوان مجلس انقلابی سخن بگویند و از حکم انشایی در توصیف این مجلس استفاده می کنند. در چنین شرایطی طبیعتا به جای نگرانی درباره آینده قالیباف باید نگران آینده سیاسی خود باشند و از رفتارهای صرفا سلبی و نفی کننده دست بردارند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد