پزشکیان باانتخاب کابینه فراجناحی دنبال گفتمان انتخاباتی است

کد خبر: 1309190

نماینده رودبار گفت: آقای پزشکیان ثابت کرد با انتخاب کابینه فراجناحی عملا دنبال پیاده‌سازی گفتمان انتخاباتی هستند و از این که دو نفر از نمایندگان مجلس را انتخاب کردید و به عنوان وزرای کشاورزی و ورزش معرفی کردید تشکر می‌کنیم.

پزشکیان باانتخاب کابینه فراجناحی دنبال گفتمان انتخاباتی است

مهرداد گودرزوند چگینی نماینده رودبار در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز در موافقت با کلیات برنامه و خط ‌مشی کابینه دولت چهاردهم اظهار داشت: پزشکیان با گفتمان دفاع از حقوق مردم و اجرای قانون اساسی باعث امید در جامعه شد و انتظار داریم ایشان این اعتماد را پاس بدارند و به وعده‌های خود جامع عمل بپوشانند.

وی افزود: کابینه باید سیمائی از تفکرات بنیادی رییس جمهور باشد و در روند انتخاب اعضای کابینه وفاق ملی اقدامات کارشناسی بسیار خوبی و متناسبی انجام گرفته و بسیاری از وزرای پیشنهادی مورد تایید مجلس قرار خواهد گرفت و رییس جمهور برای اولین بار شیوه عمل جدید را به اجرا درآورد و همه ما می‌دانیم اینگونه عمل کردن چقدر هزینه آفرین است و هم دوستان را میرنجاند و هم رقیبان را. اما خوب می‌دانیم که این راه دشوار چگونه امید در دل مردم زنده کرده است و امروز در برابر کابینه‌ای قرار داریم که باید اجتماع نخبگان و کارآزمودگان باشد و خداوند را شاکریم که پس از گذشت کمتر از سه ماه از حادثه سقوط هلیکوپتر رییس جمهور عزیز دولت در اختیار دکترپزشکیان قرار گرفته است.

نماینده مردم رودبار تصریح کرد: آقای پزشکیان ثابت کرد با انتخاب کابینه فراجناحی عملا دنبال پیاده‌سازی گفتمان انتخاباتی هستند و از این که دو نفر از نمایندگان مجلس را انتخاب کردید و به عنوان وزرای کشاورزی و ورزش معرفی کردید تشکر می‌کنیم.

نماینده رودبار گفت: همینطور لازم می‌دانم انتخاب وزیر توانمند برای وزارت کشور جهت ایجاد انضباط سازمانی به دور از هیاهوهای سیاسی تشکر و سپاسگذاری کنیم. همینطور یقین داریم آقای مومنی معماری جدید در وزارت کشور ایجاد خواهند کرد. ضمن آن که انتخاب وزیر مجاهد و کاردان اطلاعات موجب تقویت بنیان‌های امنیتی و اطلاعات کشور و حفظ و دلگرمی سرمایه‌های کمیاب نظام امنیتی کشور خواهد شد و ارتقای اقتصاد و فرهنگ نیز مبنای وفاق ملی است و ما به دنبال یک وحدت ملی هستیم.

گودرزوند چگینی در پایان خطاب به رئیس جمهور بیان کرد: لذا انتظار داریم برنامه‌های شما ذیل برنامه هفتم و ذیل برنامه‌های مقام معظم رهبری باشد./تسنیم

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد