وحیدی: مؤلفه اصلی قدرت در جمهوری اسلامی مشارکت مردم است

کد خبر: 1308453

وزیر کشور، مؤلفه اصلی قدرت در جمهوری اسلامی را مشارکت مردم دانست و گفت: یکی از دغدغه‌های مهم ما مشارکت است که باید از آن مراقبت کنیم و نسبت به آن توجه جدی داشته باشیم.

وحیدی: مؤلفه اصلی قدرت در جمهوری اسلامی مشارکت مردم است

آئین اختتامیه جشنواره فیلم کوتاه و موشن گرافیک «رأی ملت» با حضور احمد وحیدی وزیر کشور و جمعی از برگزیدگان این جشنواره در مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور برگزار شد.

وزیر کشور، در ابتدای این مراسم، گفت: موضوع مشارکت در بحث‌های تولیدی که هنرمندان به آن اشاره کرده بودند بسیار پر اهمیت است زیرا مشارکت در جمهوری اسلامی همچون خونی در رگ‌های نظام است.

وی افزود: اگر به صحنه سیاسی آمریکا توجه کنید می‌بینید که دو حزب می‌آیند و تصمیم می‌گیرند که چه کسی رئیس‌جمهور شود و ما تنها اسم دموکراسی را در این‌گونه کشورها می‌بینیم و عملاً دموکراسی غربی، واقعی نیست.

وزیر کشور، بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران حقیقتاً متکی بر مردم است و ما هیچ کشوری در دنیا همچون ایران نداریم که مردم این‌طور مشارکت در جامعه داشته باشند. 

وحیدی مؤلفه اصلی قدرت در جمهوری اسلامی را مشارکت مردم دانست و گفت: یکی از دغدغه‌های مهم ما مشارکت است که باید به آن توجه جدی شود.

وی ادامه داد: همه ما باید از مشارکت مراقبت کنیم و هر کجا که دیدید دچار آسیب می‌شود باید نسبت به آن توجه جدی داشته باشیم. 

وزیر کشور مطرح کرد: نباید به تحلیل‌هایی توجه کنیم که غیرواقعی است، ما باید نسبت به مشارکت به تحلیل‌های واقعی و ریشه‌دار توجه داشته باشیم. 

وحیدی با اشاره به اینکه چطور می‌شود اهمیت مشارکت را به مردم برسانیم، گفت: کاری که شما انجام دادید آن هم با ساخت محتوا بسیار ضرورت دارد و باید چنین کار مهمی ادامه‌دار باشد و هیچگاه رها نشود. 

وی با اشاره به اینکه این کاری که انجام دادید باید در قالب یک برنامه روشن ادامه‌دار باشد، باید در ساخت و تولید یک برنامه و محتوا اثربخشی آن را بر روی مردم در نظر بگیرید.

وزیر کشور گفت: باید بتوانیم با مخاطبان خودمان ارتباط برقرار کنیم و نیاز است که ما شناخت کاملی از جامعه داشته باشیم تا بتوانیم اثرات تأثیرگذار بسازیم.

وحیدی عنوان کرد: هدف ما تنها یک نمایش صرف نیست بلکه باید طوری مؤثر باشیم که شخصی که برای مشارکت حاضر می‌شود، آگاهانه حضور پیدا کند.

گفتنی است در پایان این مراسم وزیر کشور از برگزیدگان جشنواره فیلم کوتاه و موشن گرافیک «رأی ملت» تقدیر کرد. /فارس

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد